Demnia

Welcome to the new world *Staaldag* (Dag: 3, Maand: Speer, Jaar: 2de van de Draak, Eeuw: 3de van de Geh'bel)
Het is nu vr 20 okt 2017, 01:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Sneeuwdag
BerichtGeplaatst: di 17 feb 2015, 14:46 
Sage
Sage

Cash on hand:
1,208.60

Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 0
Primair level: 0
STATS:
Kracht: 0
Behendigheid: 0
Intelligentie: 0
Wijsheid: 0
Karisma: 0
GEVECHTSSTATS:
LP: 0
A:
V: 0
S:
MA: 0
MV: 0
MS: 0
MR: 0
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=1391
Emerald schreef:
Thistle's wangen kleuren rood als ze de reactie van Denutena ziet bij haar binnenkomst. Ze wilde eigenlijk direct in de verdediging schieten hoe die jongens dat over zichzelf afriepen en dat ze in een staat was geweest om ze allemaal in brand te steken, maar zichzelf toch wel heel netjes en beschaafd vond dat ze het tóch bij sneeuwballen gehouden had. De elf leek de discussie die in Thistle's hoofd al begonnen was niet eens te willen opstarten waarop ze opgelucht grinnikte en al klimmend op de barkruk mompelde "Heerlijk". Er was een zekere sarcastische ondertoon te horen en waarom werd al snel duidelijk toen Thistle de wond bloot legde.

Vol verbazing keek Thistle toe hoe Denutena de wond op haar knie genas alsof die er nooit was geweest en met nieuwe interesse keek ze haar vriendin aan. "Ik wist niet dat jij die magie ook kon" zei ze druk het teken van Tierna bestuderend. Maar Denutena stopte het al snel weg en begon haar kist in te ruimen. "Ik ga zo naar meester Laihmus" klonk de stem van de elf tijdens het inruimen van de kist die ook nieuw was voor Thistle. Thistle's gedachten schoten even heen en weer. Ergens was ze te ongeduldig om niet direct van start te gaan, maar ze wilde eigenlijk ook graag wel een keer die Laihmus ontmoeten. Sterker nog, misschien kon ze hem wel om advies, tips of zelfs wel hulp vragen om haar eigen gilde een realiteit te maken. "Ik denk dat ik met je mee ga" antwoord Thistle dan resoluut, "Ik wil meester Laihmus graag eens ontmoeten en misschien kan ik hem wel om wat hulp of advies vragen".

"Zo, dat is beter!" Vond Denutena, die over haar pijnlijke spieren wreef. Ze had haar tas dusdanig volgepropt, dat haar smalle schouder het gewicht niet langer aankonden. Of ja, niet voor zo'n lange tijd. Thistle zat zich ondertussen te verwonderen over haar knie die volledig genezen was. Denutena zag haar gevleugelde vriendinnetje in met een vinger in haar huid prikken en haar been een paar keer strekken en buigen om uit te testen of de spreuk echt gewerkt had. "Dat is die spreuk die ik ging leren om de drakeling te genezen." Legde Denutena uit. "Ik heb verscheidene leuke spreuken geleerd sinds onze laatste ontmoeting. Zoals een spreuk genaamd Big Brother, waarmee ik met iemand mee zou kunnen kijken. Sjamanisme is erg gaaf, veel van de spreuken kan ik vanaf een afstand gebruiken. Stel dat jij nu in Irkana rond zou lopen, dan kan ik die spreuk gebruiken en ik zie en hoor alles wat jij ziet en hoort. En ik heb een spreuk waarmee ik van een afstand een stervende ziel kan redden, alleen... De spreuk vereist dat een andere, levende ziel zich opoffert en daar heb ik natuurlijk een probleem mee. Misschien kan ik de spreuk onderzoeken en een manier vinden om niemand hiervoor op te offeren." Vertelde Denutena enthousiast aan de kleine pixie. "Heb jij nog nieuwe dingen geleerd?"

Nog voordat Thistle antwoord kon geven op de vraag, klonk er een bekende, maar zeer luide stem door de herberg: "HAN!" Denutena keek om. Twee centaurs stonden midden in De Koperen Lepel. Een van hen herkende Denutena meteen als Styx, de onverzorgde centaur die met Sterre had rondgetrokken sinds het Lentebanket van vorig jaar. "Hoi, Styx!" Riep ze hem toe. De tweede centaur herkende Denutena niet zo snel. Ze zag er zeer bekend uit, maar het feit dat Sterre een halfling was die in Sashira was vermoord, zorgde ervoor dat het kwartje niet wilde vallen. "Weet jij wie die tweede centaur is?" Vroeg de elf aan Thistle. "Ik heb géén idee." Antwoordde Lazar, die intussen ook weer binnen was gekomen, en Denutena schrok. Ze had de oude man niet zo vlak achter zich verwacht. De magie die Sterre's vierbenige verschijning in stand had gehouden, begon intussen uit te werken. De centaur begon licht te geven en kromp ineen. Ze gaf geen kik en het was niet te zeggen of ze pijn had, maar toen het licht weer verdween, stond daar weer de oude, vertrouwde halflingmeid.

"Sterre, je lééft!" Riep Denutena uit. De jonge halfling was een poos met haar en Thistle meegereisd naar Feyfo en hoewel Denutena de rust waardeerde nu de stuiterbal niet meer met haar meeging, had het haar zeker wel gestoken toen ze hoorde dat ze overleden was. Denutena liep snel naar het tweetal toe om ze beiden te begroeten met een knuffel. Het liefst zou ze de twee helemaal uithoren over wat er was gebeurd, maar ze zou met Thistle naar meester Laihmus gaan. "Wij gaan er net vandoor, maar we moeten snel weer eens bijkletsen." Hield ze het dus maar bij. "Ik ben blij te zien dat het goed met jullie gaat." Met die woorden verzamelde Denutena haar spullen en haar pixie. Haar nieuwe kist hobbelde trouw achter de elf aan en Denutena had Thistle er bovenop gezet. "Tot ziens!" Riep ze naar niemand in het bijzonder terwijl ze de herberg uitliep en samen met Thistle op weg ging naar de Toren van Igalion.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Sneeuwdag
BerichtGeplaatst: di 17 feb 2015, 15:16 
Transformist
Transformist

Cash on hand:
2,732.10

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
STATS:
GEVECHTSSTATS:
A:
S:
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=104
Na half Sashira doorgereisd te hebben, was het geen wonder dat Sterre's transformatie uitwerkte toen ze eenmaal in De Koperen Lepel waren. Han was niet de enige die de halfling niet herkend had - toen Styx ineens begroet werd, herkende Sterre de elf en pixie die onafscheidelijk van elkaar waren. [i]Ze lijken wel een bontgekleurde versie van mij en Styx. Ik vraag me af of ze ook zusjes zijn." Sterre had niet eens door dat ze ondertussen stond te gloeien aan de bar, totdat de arm die ze op het tafelblad liet rusten ineens de lucht in vloog omdat ze weer aan het krimpen was. De halfling begon enthousiast van het ene been op het andere te springen, blij weer rond te kunnen stuiteren zonder op te moeten letten dat ze wel alle vier haar poten op de juiste manier verplaatste, anders kwam ze in de knoop.

Nu Sterre weer Sterre was, herkende Denutena haar ineens en kwam direct op hen af voor een knuffel en om te vertellen hoe blij ze was dat het goed met hen ging. Sterre knuffelde terug en grinnikte. "Natuurlijk leef ik. Wat heeft die oude paardenkop je allemaal lopen vertellen?" Grapte ze, ook al zou Styx het waarschijnlijk niet op prijs stellen om alweer voor paard uitgemaakt te worden. Een feit waar Sterre wel van op de hoogte was, maar haar grapjes waren sterker. Helaas gingen Thistle en Denutena er net weer vandoor. Sterre zwaaide ze uit en klauterde vervolgens op een van de barkrukken. Hoewel een centaur geen behoefte had aan zitten, was de halfling zeer opgelucht dat het nu wel eindelijk weer kon. Misschien was het wel gewenning, was de gedachte aan niet kunnen zitten vermoeiender dan het niet zitten.

Denutena had haar dan wel herkend, van Han was niet hetzelfde te zeggen. Sterre pruilde even, maar besloot dat het niet zo erg was als hij zich Styx ook niet meer kon herinneren. Dan lag het dus tenminste niet aan haar. "Goedemorgen, Han!" De barman keek haar even verstoord aan, maar dit was niet de eerste keer dat wezens die hij nog nooit eerder gezien had hem wel kenden. Nu was hij dan ook de bekendste herbergier van heel Demnia Stad, maar de manier waarop deze vreemdelingen hem begroetten, deed hem denken dat ze hem persoonlijk kenden en niet alleen van naam. "Goedemorgen, jongedame, heer centaur." Antwoordde de man met passend enthousiasme. "Wat kan ik voor jullie doen?"
"Heer centaur..." Herhaalde Sterre giechelend, terwijl ze Styx tussen zijn ribben prikte. "Wij willen graag een kind kopen. Weet jij waar we het weeshuis kunnen vinden? Ik mag eindelijk een zusje hebben!" Zoog de halfling een smoes uit haar duim. Het was waarschijnlijk niet verstandig om eerlijk toe te geven dat ze enkel het lichaam wilde hebben voor een zusje voor iemand anders.

I want to achieve "she's adorable and I will protect her at all costs, but also I am slightly frightened by her power".

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 17 feb 2015, 20:33 
Necromancer
Necromancer

Cash on hand:
105.90

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 456
Primair level: 10
Sec. klasse: Bard
Secundair level: 3
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 17
Intelligentie: 31
Wijsheid: 20
Karisma: 12
GEVECHTSSTATS:
LP: 155
Mana: 210
A: 56
A2: 76 (boog)
V: 222
S: 5
S2: 7 (boog)
MA: 15
MV: 17
MS: 8
MR: 24
MP: 28
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=80
Sterre was gelukkig weer klein genoeg om een flinke zwiep van Styx zijn staart met haar gezicht op te vangen, iets wat veel meer voldoening gaf dan wanneer je iemand op de borst raakte. Hij vermoedde dat haar vasthoudendheid meer te maken had met een slecht gevoel voor humor dan een oprecht gevoel dat centaurs en paarden ongeveer hetzelfde waren, maar het was een sentiment dat te veel wezens wel degelijk echt voelden om grappig te zijn. Niet alle grapjes die hij in de Toren had moeten horen waren grappig geweest, of zelfs maar grappig bedoeld, en er waren bijna net zo veel wezens die achter hun handen mompelden als een centaur zich eens in de stad liet zien als dat er wezens waren die netjes aan de kant gingen.

Veel tijd om zich er druk om te maken had hij niet, want een vaaglijk bekende elf herkende hen en had duidelijk goede herinneringen aan het tweetal. Styx voelde zich nogal opgelaten toen de vrouw haar armen om zijn middel sloeg en hem eens stevig knuffelde. Sterre mocht hem knuffelen wanneer ze wilde, en Maeve had het wat Styx betreft de hele dag wel mogen doen, maar dat was ook waar hij de grens trok. Elven die hij maar eventjes gekend had hoorden toch echt niet in de groep 'kudde'.

Gelukkig liet Sterre dat onaangename gevoel snel weer verdwijnen. Ze klauterde op een van de hoge krukken bij de bar en begon plompverloren over nieuwe zusjes te praten. Misschien moet ik haar tong ondood maken zodat hij alleen nog werkt als ik dat wil. dacht hij, iets waar de stemmen het roerend mee eens waren. Wáárom voelde ze de behoefte om midden in een herberg te verkondigen waarom ze in Demnia waren? En waarom loog ze er ook nog over? Ze is een tweebener. dacht hij spijtig. De halfling was dan misschien zijn zusje, ze bleef een tweebener die met de rare normen en waarden van tweebeners was opgevoed. Maar misschien word Amy inderdaad haar zusje. probeerde hij het voor zichzelf goed te praten. Ze was aardig genoeg.

"Misschien kunnen we beter zelf gaan zoeken...." begon hij, maar Han was na een korte verbaasde blik al begonnen aan een uitgebreide uitleg over de verschillende weeshuizen in Demnia. Blijkbaar was er een handvol alleen al in Demnia Stad, variërend van gezinnen die zo veel weeskinderen opnamen dat ze een bedrijf werden tot geestelijke ordes die straatkinderen en weesjes opnamen om ze op te leiden tot een leven als priester of paladijn.
"Zijn er weeshuizen die kinderen aan andere kuddes afstaan?" vroeg hij nieuwsgierig.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 18 feb 2015, 10:17 
Arcanist
Arcanist

Cash on hand:
14,177.80

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 790
Primair level: 10
Sec. klasse: Bezweerder
Secundair level: 4
Religie: Ipomea
STATS:
Kracht: 4
Behendigheid: 32
Intelligentie: 41
Wijsheid: 38
Karisma: 17
GEVECHTSSTATS:
LP: 92
Mana: 179
A: 21
V: 301
S: 1
MA: 22
MV: 35
MS: 8
MR: 98
MP: 52
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=33
Bij het zien van de centaurs maakte Thistle's hartje alweer een sprongetje, maar niet van vreugde. Ze herkende de centaur die naar de naam Styx luisterde en herinnerde zich wat er had afgespeeld in het hospitaal in Duul'sso Malar. Ze had de centaur daarna nog even gezien in Sashira met Sterre toen ze de kamer uit waren gekomen, maar ze had gehoopt de twee niet meer te zien. Hoewel de centaur zelf slechts te boek ging bij Thistle als onaardig was het monstertje dat hij met zich meesleepte een ware nachtmerrie. Vluchtig scande Thistle de omgeving om opgelucht te zuchten toen ze merkte dat Sterre er niet bij was. Zij had immers niets meegekregen van wat er in Sashira afgespeeld had. Naar haar weten, als je Styx zag, was de vreselijk onbeschofte stuiterbal óók in de buurt.

Toen de kleinere centaur plots begon te veranderen en duidelijk werd dat, dat Sterre was verdween Thistle in een flits en bleef onzichtbaar op Denutena's kist zitten waar de elf haar net had neergezet. Ze haalde opgelucht adem toen Denutena vertelde dat ze er net vandoor gingen en de kist in beweging kwam.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 19 feb 2015, 21:44 
Dief
Dief

Cash on hand:
2,598.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=1499
"Kuddes.. Het is maar hoe je het noemt. Maar er zijn zeker weeshuizen die weeskinderen afstaan," knikte Han. "Het scheelt ze natuurlijk een hoop in kosten als sommige kinderen ergens anders opgevangen kunnen worden, en dan is er meteen weer een nieuw bed vrij." Hij keek de centaur en zijn net-nog-een-centaur-maar-nu-een-halfing-reisgenoot onderzoekend aan. "Mits je ze een fatsoenlijk tehuis kunt bieden natuurlijk.." vervolgde hij vertwijfeld.

"Sap?" Han verdween naar de keuken voor Tickts bestelling, en kwam al snel terug met het gevraagde. "3 zilver," zei hij tegen de gnoom, terwijl hij het glas op tafel zette.
"welke weeshuizen ook nog een kind aan jullie mee zouden geven, zou ik niet durven zeggen," vervolgde hij voorzichtig, in een poging de twee vreemde wezens niet al te veel te beledigen. "Maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Zeker de armere weeshuizen zijn blij met alle hulp, misschien dat ze zelfs kinderen meegeven aan.." Hij leek even te twijfelen voordat hij zijn zin afmaakte. "Wat minder doorsnee wezens."

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 19 feb 2015, 22:58 
Dief
Dief

Cash on hand:
2,598.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=1499
Nadenken?
Varro had voor deze ene keer níet nagedacht. Hij had zelfs niet nagedacht over dat hij niet nagedacht had. En toen kwam Aren.
"Oh ja," mompelde hij.

Vastbesloten om Arens opdracht goed uit te voeren luisterde hij naar wat de centaur te zeggen had.
Ik eigenlijk ook niet.. bedacht hij zich, toen het tot hem doorgedrongen was wat Aren net gezegd had. Misschien is het wel een hele aardige dwerg, of.. hij probeerde nog meer redenen te verzinnen waarom hij iemand niet zou vermoorden. Gek genoeg kon hij niet meer redenen bedenken dan dat, terwijl hij toch vrij zeker wist dat hij niet zomaar iemand zou vermoorden. Dat doe je gewoon niet! Maar waarom niet eigenlijk?

Zijn soort van nadenken (dat alsnog niet helemaal het soort nadenken was dat Aren bedoelde) werd al snel weer onderbroken.
"En die boom had Aren en mijn zwaard ontvoerd, en die man was eng," vulde Varro aan, dwars door het verhaal van zijn vriend heen. Dat Aren misschien iets veel belangrijkers te melden had maakte hem niet zo veel uit. Of eigenlijk besefte hij niet helemaal dat dat Camille eng was geweest een bijzaak was.

"Wat heeft hij dan gedaan? Hij heeft inderdaad die spinnen naar de stad gehaald. Hij had een soort van steen en een heleboel schapen, die hij allemaal offerde op de steen," begon Varro, die het totaal geen probleem vond om het complete, onsamenhangende en onbegrijpelijke verhaal nóg een keer te vertellen. Zolang zijn slachtoffer maar wilde luisteren en ze niet in een enge kerker zaten. "En uiteindelijk ontstond er een gigantisch gat in de grond, waar de steen in verdween, en de kar waar hij op lag, en alle dode schapen en een heleboel wezens. En daar kwamen allemaal spinnen uit, en geesten.."

Halverwege zijn verhaal merkte hij dat Omorgal niet echt luisterde, maar gewoon verder was gegaan met zijn verhaal. "Wat zei je over centaurvruchten?" mompelde hij, omdat dat het enige woord was dat hij opgevangen had. Wat is een centaurvrucht eigenlijk?
De tweede helft van wat Omorgal zei hoorde hij gelukkig wel.
"Ik weet het niet.." mompelde hij. Vermoedelijk was dat de eerste keer dat Varro hardop zei dat hij iets niet wist, maar niemand had hem ook ooit eerder gevraagd of hij wilde helpen met het vermoorden van een dwerg.
"Waarom moet hij eigenlijk per se dood?"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 19 feb 2015, 23:29 
Priester
Priester

Cash on hand:
170.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Primair level: 1
Religie: Hereste
STATS:
Kracht: 9
Behendigheid: 9
Intelligentie: 3
Wijsheid: 10
Karisma: 9
GEVECHTSSTATS:
LP: 10
Mana: 18
A: 15
V: 159
MV: 10
MR: 10
MP: 3
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=2686
Een grote gedaante komt de Koperen Lepel binnen. Stoom druipt van de ontblootte stukken huid af. Een laag, brommend geluid komt vanonder de hoed vandaan die de grote gedaante opheeft.
Stalen beenbepantsering, schouderstukken, handschoenen en een leren borstpantser met het teken van Goreth erop, zijn duidelijk te zien. Zonder een moment te verliezen, loopt hij verder de taveerne in, en wendt zich tot Han. Voor degenen die binnen een straal van vijf meter zijn, is duidelijk te horen waar het over gaat. De schok is duidelijk te zien op Han zijn gezicht, en de omringende wezens die hun aandacht op de figuur hadden gezet, zagen dat er nog net geen kreet uit kwam.

De hoed werd naar achteren getrokken door een stel enorme handen, en een grote Ijstrol verschijnt. Met een bulderende stem is hij door héél de taveerne te horen. ''Avonturiers, Demnianen en Ondergrondsen. Hoor mij! Mijn naam is Trolgar, Ambassadeur van Het Legioen van Sashira. Ik kom met vreselijk nieuws. De poort gaat sluiten, en de ondoden banen zich een weg door Sashira, zonder een halt toegeroepen te worden! Sashira zal vallen, op het Legioen na, er is geen redden meer aan. Ontwijk die gebieden zoveel mogelijk, als je leven je lief is! Wees geen dwaas en gooi je leven daar niet weg. Als de poort gesloten is zullen zij de zee niet oversteken.'' Trolgar neemt een pauze, terwijl hij zijn Dane Axe erbij pakt, om erop te leunen. Het gigantische bijlblad glimt gevaarlijk, maar het blad staat, en blijft rusten op de planken van de Taveerne. ''Ik ben met de grootste haast vertrokken om bericht te brengen van deze verschrikkelijke daad. Vrees niet, Demnia is veilig. Ik gebied U allen wel om heel voorzichtig te zijn met het rondreizen naar gebieden die door de ondoden bewoond worden... Het Legioen en volgelingen van Goreth zullen alles doen wat zij kunnen om alle mogelijke slachtoffers en schade te voorkomen.'' Met deze woorden bergt hij zijn Dane Axe op, en vraagt hij Han om een grote pul bier, om vervolgens een kamer te huren voor onbepaalde tijd.

De omzittenden laten de woorden inzinken. Een trol is normaal gesproken dom, maar de volzinnen, en toch wel moeilijke woorden, verhullen toch wel een intelligentie, ongekend van trollen. Een paar wezens betalen hun rekening, en vertrekken in alle haast. Dit nieuws is heel speciaal, en dus zat er de grootste haast achter om dit nieuws zo ver mogelijk te verspreiden. In hoeverre het waar was, was niet te zien, maar dat er gevaar dreigde, was duidelijk te merken, voor zowel avonturier als inwoner...

Met toestemming van Emerald. Trolgar is een NSK. Voor meer informatie moet je hem benaderen ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2015, 09:03 
Priester
Priester

Cash on hand:
170.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 725
Primair level: 1
Religie: Hereste
STATS:
Kracht: 9
Behendigheid: 9
Intelligentie: 3
Wijsheid: 10
Karisma: 9
GEVECHTSSTATS:
LP: 10
Mana: 18
A: 15
V: 159
MV: 10
MR: 10
MP: 3
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=2685
Vanuit de straten.

"Vrees niet goed volk!" Riep Hans luid de herberg door. Hij keek eens om zich heen maar er kwam weinig reactie. Hij haalde zijn schouders op en zocht een tafeltje uit, zette zijn tas neer en liep naar de bar. "Beste heer!" riep bij enthousiast en bestelde wat eten en drinken. Hij wees zijn tafel aan, maaktte een buiging en ging lekker aan zijn tafel zitten wachten op een hapje.

Terwijl hij daar zo rustig zat te eten bekeek hij zijn omgeving. Er zat wel wat volk maar niemand van zijn status. Hij trok zijn spiegel tevoorschijn en deed zijn haar goed. Toen zijn haar weer mooi was stopte hij zijn spiegel weg en at het laatste beetje op van zijn bord. Hij bleef nog even rustig zitten en besloot nog wat te rusten.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2015, 09:18 
Elementalist
Elementalist

Cash on hand:
234.60

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
STATS:
GEVECHTSSTATS:
A:
S:
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=922
Vrolijk tippelde een klein meisje de Lepel binnen. Uit haar ogen was af te lezen dat ze net iets enorm leuks of spannends had meegemaakt. Ze glinsterden als kleine diamantjes. Huppelend en neuriënd bewoog ze zich richting de toog waarbij haar roodkleurige haren steeds een klein sprongetje maakten op haar hoofd. Haar ontblote beentjes in haar laarsjes met een jurkje erboven en haar ontblote armpjes deed een aantal bezoekers bezorgd opkijken. Maar de rozige kleur van haar huid verraadde dat ze het niet bepaald koud had gehad in de winterse omstandigheden in Demnia. Hoogstwaarschijnlijk kwam ze rechtstreeks uit de poort vanuit Sashira te zien hoe goed haar kledij was aangepast aan het Demniaanse weer. Om haar rechterhand zat een dik verband en onder diezelfde arm hield ze een wollig gevalletje geklemd, een teddybeer.

"Daar zijn we weer!" riep Lynna vrolijk tegen de teddybeer, "Terug in dat stomme koude land waar je jezelf op straat niet eens warm mag houden. Laten we eerst maar even wat eten Meneer Beertje. Dan kijken we daarna wel wat we hier gaan doen". Ze houdt de beer dicht bij haar gezicht en giechelt dan vrolijk om vervolgens op een barkruk te klimmen en de beer weer op de bar neer te zetten. "Je hebt helemaal gelijk meneer Beertje" zegt ze tegen de beer voordat ze zich naar Han wend, "Wij willen graag wat warms te drinken en wat eten".

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2015, 12:41 
Transformist
Transformist

Cash on hand:
2,732.10

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
STATS:
GEVECHTSSTATS:
A:
S:
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=104
"Oh nee, niet de poort sluiten. Straks zitten we hier vast!" Riep Sterre geschrokken uit. Ze luisterde niet eens meer naar wat de trol verder nog te zeggen had, maar greep Styx bij zijn hand. "We zoeken wel een ander zusje, we moeten nu eerst snel terug naar Sashira!" Riep de halfling. Ze trok Styx zo goed en zo kwaad als het ging mee naar de poort. Trolgar zei dat de poort ging sluiten, dan moest hij nog open zijn. Ondertussen begon Amy te schreeuwen en krijsen. "IK WIL MIJN ZUUUHUUUUS, BRENG ME NAAR HUIS!!! Jullie zeiden niet dat een lichaam uit Demnia betekende dat ik nooit, nooit, nooit meer naar huis kan! IHIK MIS MIJN HUIHUIHUIHUUUIIISSS!!!" De emoties liepen dusdanis heftig op dat het kleine meisje, onder hevig protest van de overige hoofdbewoners, de controle over Styx zijn lichaam wist te krijgen. "Ik wil naar huis!" Riep ze met Styx zijn stem, die op de een of andere manier een bijzonder kinderlijke ondertoon kreeg, en ze sloeg met Styx zijn vuisten op de tafel, begon te steigeren en wild te trappen. Ze wist niet goed hoe het lichaam te besturen, maar alle boze paniek moest eruit. "Ik kan niet vastzitten hier, Arodnap is alles wat ik heb, ik MOET naar huis!" Gilde ze verder, terwijl de krokodillentranen over haar wangen stroomden. "Ja, houd je kop dan en kom mee!" Beet Sterre terug, die woest tegen Styx zijn flank aan mepte om het meisje stil te krijgen, er even niet aan denkend dat haar broer dit natuurlijk ook zou voelen.

I want to achieve "she's adorable and I will protect her at all costs, but also I am slightly frightened by her power".

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]