Demnia

Welcome to the new world *Staaldag* (Dag: 3, Maand: Speer, Jaar: 2de van de Draak, Eeuw: 3de van de Geh'bel)
Het is nu wo 22 nov 2017, 07:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Levanadag
BerichtGeplaatst: ma 10 aug 2015, 21:47 
Krijger
Krijger

Cash on hand:
90.00

Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 101
Primair level: 8
STATS:
Kracht: 27
Behendigheid: 27
Intelligentie: 17
Wijsheid: 16
Karisma: 16
GEVECHTSSTATS:
LP: 105
A: 112
A2: 116
V: 350
S: 29
S2: 30
MA: 5
MV: 27
MS: 2
MR: 108
MP: 17
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=1727
Uit frustratie had Amelia uiteindelijk de opdracht geweigerd. De koepel zat haar toch niet lekker, en ze gaf dan ook aan dat ze daaraan zou werken, maar mocht er een andere noodgeval zijn, dat ze wél zou kunnen helpen.

Die jongedame kan verrekken, net zoals Demnia Stad. dacht ze, gefrustreerd en kwaad.

Even later stond ze buiten, en na wat voedsel en drank vanuit de schuil-gilde van de Irkaanse Garde te pakken, vertrok ze naar de opgraving.

Naar de Opgraving

''Spelers mogen niet langer wachten dan 12 tot 24 uur (afhankelijk van het tijdstip van posten). Als er bijvoorbeeld 10 uur 's ochtends gepost is dan moet er om 10 uur 's avonds weleens een antwoord staan.''- beste grap ooit.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Levanadag
BerichtGeplaatst: do 13 aug 2015, 11:26 
Illusionist
Illusionist

Cash on hand:
6,202.60

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 0
Primair level: 0
STATS:
Kracht: 0
Behendigheid: 0
Intelligentie: 0
Wijsheid: 0
Karisma: 0
GEVECHTSSTATS:
LP: 0
A:
V: 0
S:
MA: 0
MV: 0
MS: 0
MR: 0
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&p=23406
Fyr knikte naar Omorgal dat ze het wel goed vond. Het maakte haar niet heel veel uit of ze nu iets meer of iets minder geld zou krijgen, als ze maar van die enorme stapel kleingeld af was. "Ik vind het prima, maar dat kleingeld mag je eigenlijk wel houden."

Shroom zwaaide met het snoepje voor haar neus. "Ook een likje?" was de vraag. Fyr schudde snel haar hoofd, en voegde er bij nader inzien toch maar een duidelijk gesproken "Nee dankje" aan toe, voor het geval dat hij haar niet begrepen had. "Het snoepje vind het vast veel leuker als je het helemaal alleen opeet. Ik hoop alleen dat je er niet misselijk van wordt." Ze wierp nog een vluchtige blik op het zuurtje in Shrooms hand en zag dat er een flinke hoop haar en andere stoffige dingen aan kleefden. Het was de vraag wat het snoepje, behalve geplet worden in de zak van zijn vorige eigenaar, nog allemaal voor niet zo smakelijke dingen had meegemaakt in zijn korte snoepjes-leven.

Ze stopte het geld in haar buidel en vloog op naar Shroom, zodat ze weer op diens schouder belande. Daar had ze al even niet gezeten, maar het beviel haar meteen weer alles van een grotere hoogte te kunnen bekijken zonder met haar vleugels te hoeven slaan. "Had jij nog plannen?" vroeg ze aan Omorgal. Shroom had vast geen plan. "Ik was eigenlijk nergens naar op weg, behalve dan dat ik ooit eens een tuigje voor Nuri moet aanschaffen, zodat ik niet al mijn spullen zelf hoef te dragen. Maar dat kan ook later nog."

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 13 aug 2015, 20:13 
Sjamaan
Sjamaan

Cash on hand:
170.50

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 0
Primair level: 0
STATS:
Kracht: 0
Behendigheid: 0
Intelligentie: 0
Wijsheid: 0
Karisma: 0
GEVECHTSSTATS:
LP: 0
A:
V: 0
S:
MA: 0
MV: 0
MS: 0
MR: 0
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=1468
Shroom haalde zijn schouders op en stopte het snoepje -met pluisjes, viezigheidjes en stukjes hooi en al- in zijn mond. Bijna alles in de wereld was eetbaar, waarom zou er precies aan dit snoepje iets zitten waar hij misselijk van werd?

Hij grijnsde breed toen Fyr naar zijn schouder toe vloog en zich het daar gemakkelijk maakte. De faoladh was gek op mooie dingen en glinstertjes, en niemand anders had zo iets moois op zijn schouder zitten als Shroom. De fee haar vleugeltjes waren mooier dan welke kraal dan ook, en pasten prachtig bij de glanzende knoopjes en kraaltjes op zijn tas.

Hij keek belangstellend naar witte-pootjes-en-vleugels-slang toen Fyrfee hem vroeg wat het rare wezen zijn plannen waren. Hopelijk was het iets leuks en mochten zij en Shroom mee. Niet dat Shroom zichzelf niet kon vermaken, maar gezamenlijk vermaak was altijd leuker. Toen ze vervolgens echter begon over een knutselwerkje begon hij blij te kwispelen en kon hij zijn mond niet houden.

"Oh Shroom maken? Shroom goed werken met leer en steen en hout. Mooi tuig maken!" Hij knikte zo hard dat Fyr bijna van zijn schouder afgleed en ging meteen heel stil staan -op zijn staart na. "Kleurvogel mooiste tuig van alle kleurvogels!"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2015, 14:11 
Elementalist
Elementalist

Cash on hand:
255.30

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 84
Primair level: 3
STATS:
Kracht: 3
Behendigheid: 3
Intelligentie: 11
Wijsheid: 10
Karisma: 4
GEVECHTSSTATS:
LP: 24
Mana: 44
A: 4
V: 141
S: 1
MA: 2
MV: 11
MS: 2
MR: 20
MP: 11
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=2109
Rustig veegde Omorgal de juiste stapeltjes bij elkaar -hij had de munten verdeeld in stapeltjes van één goudstuk plus het kleingeld- waarbij hij ervoor zorgde dat het stapeltje dat het minst waard was ook de minste munten kreeg. Toen hij hiermee klaar was pakte hij het stapeltje van vijftien goudstukken en gaf die aan de wagenmenner. "Hier." Zei hij. "Vijftien goudstukken. Genoeg om meerdere hoeden van te kopen; en een bad. Geloof me, je hebt het nodig." Omorgal boog zich wat naar voren en fluisterde in het oor van de wagenmenner: "Mocht je trouwens denken dat het niet genoeg is dan kunnen we natuurlijk altijd de act herhalen. Geen probleem hoor. Het enige wat ik hoed te zeggen is: Shroom, het bot zit toch in de andere broekspijp. Maar twaalf lettergrepen." "De drakeling boog weer naar achter en ging verder. "Nog mijn excuses trouwens voor wat er is gebeurd. Circusdirecteur is geen beroep dat goed betaald dus moest ik een manier verzinnen om aan wat geld te komen. Dit is het eerste dat in me opkwam, ik hoop dat dit alles nu is opgelost."

Vervolgens pakte Omorgal het hoopje van twaalf goudstukken en gaf die aan Shroom. Daarna pakte hij het stapeltje van acht goudstukken en stopte het in zijn eigen buidel. Fyr had haar eigen stapeltje al gepakt en zat op Shroom's schouder. Omorgal vroeg zich af of ze zich daar wel veilig voelde, maar besloot er niets van te zeggen. Toen ze hem echter vroeg wat zijn plannen waren dacht hij eerst na voor hij wat zei. Hij had al eerder de fout gemaakt zijn plannen aan de verkeerde wezens te vertellen. "Ik denk dat ik wel mee kan uit winkelen. Ik denk dat ik een cape ga kopen met zo'n kap waardoor je gezicht geheel in de schaduw valt en niemand kan zien wie je bent. Of in mijn geval wat je bent. Het is je misschien opgevallen dat iedereen mij de hele vraagt wat ik ben, enz. Ik denk dat als ze niet zien wat ik ben dat ze wat minder vragen zullen stellen. Mocht je dat tuigje van leer willen maken dan zouden we naar de kleermaker kunnen gaan, die heeft vast wel ergens leer liggen." Op de suggestie van Shroom keek Omorgal een beetje vertwijfeld. Mocht de faoladh echt goed zijn met leer dan was er niets aan de hand. Na wat de drakeling echter van de faoladh gezien had had hij ook zijn twijfels.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]