Demnia

Welcome to the new world *Staaldag* (Dag: 3, Maand: Speer, Jaar: 2de van de Draak, Eeuw: 3de van de Geh'bel)
Het is nu di 26 sep 2017, 00:08

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Peoliamdag
BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2015, 23:26 
Krijger
Krijger

Cash on hand:
90.00

Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 101
Primair level: 8
STATS:
Kracht: 27
Behendigheid: 27
Intelligentie: 17
Wijsheid: 16
Karisma: 16
GEVECHTSSTATS:
LP: 105
A: 112
A2: 116
V: 350
S: 29
S2: 30
MA: 5
MV: 27
MS: 2
MR: 108
MP: 17
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=1727
Amelia had de poorten voorbijgelopen zonder tegengehouden te worden. Zonder wonden was het sowieso al een simpele bedoeling, en al helemaal werd er niet omgekoken naar een typische krijger.
Nou, de stad is wel bedaard, aangezien de invasies voorbij zijn, velen niet kijken naar de schade die is ontstaan en dergelijjke. Nu maar kijken hoe Adhrin ervoor staat
Snel de wegen afleggend, en het gilde binnenlopend, neemt ze de trap af, en eindigt weer in de oude omgeving van de Irkaanse Garde.
Zonder al te veel poespas en een paar begroetingen loopt ze door naar de vergaderzaal, waar ze Adhrin rustig ziet ontbijten.

''Morgen, Adhrin. De bandieten zullen geen probleem meer zijn, en ik heb nog vlezig bewijs bij me. Verder ben ik klaar voor mijn volgende opdracht, mocht je die voor me hebben. Ik ben vrij inzetbaar.'' Die gnoom zal geen last meer zijn, zonder klanten. En die smokkelaars zullen na verloop van tijd de naam Morul vrezen. Toch wel leuk, ik heb nooit gedacht dat ik als geheime wachter zou gaan functioneren. Maar misschien dat het leger uiteindelijk mij wil hebben, voor een speciale eenheid. Maar dan moet eerst die vage kloof verdwijnen, en daarvoor moet het tempelmysterie opgelost worden. Niet dat ik daar wat mee kan, ik ben simpel soldaat.

OC: Ik moet nog achterstallig loon krijgen. Al in het loket geplaatst vanaf welke datum gerekend zou moeten worden. Graag daar verekenen :D

''Spelers mogen niet langer wachten dan 12 tot 24 uur (afhankelijk van het tijdstip van posten). Als er bijvoorbeeld 10 uur 's ochtends gepost is dan moet er om 10 uur 's avonds weleens een antwoord staan.''- beste grap ooit.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]