Demnia

Welcome to the new world *Staaldag* (Dag: 3, Maand: Speer, Jaar: 2de van de Draak, Eeuw: 3de van de Geh'bel)
Het is nu di 26 sep 2017, 00:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Chenthdag* (Dag: 7, Maand: Boog,
BerichtGeplaatst: di 19 mei 2015, 16:21 
Illusionist
Illusionist

Cash on hand:
6,202.60

Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 0
Primair level: 0
STATS:
Kracht: 0
Behendigheid: 0
Intelligentie: 0
Wijsheid: 0
Karisma: 0
GEVECHTSSTATS:
LP: 0
A:
V: 0
S:
MA: 0
MV: 0
MS: 0
MR: 0
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&p=23406
Citaat:
"Een papegaai dus, dan zou je eigenlijk moeten zeggen: papegaai, ik ben een papegaai. Maar ik hoorde al dat je meer noten op je zang had." Omorgal schudde zijn hoofd toen hij terugdacht aan alles wat de papegaai hem de afgelopen minuten had gezegd. Hij draaide zich tot Fyr. "Wie ben ik?" Omorgal grinnikte zonder veel humor. "Ik begin zo mijn gevoelens te krijgen dat elke keer als iemand vraagt wie ik ben diegene eigenlijk bedoeld wat ik ben, misschien moet ik daar maar iets aan gaan doen. Maar goed, mijn naam is Omorgal." Een klein lachje verscheen op zijn gezicht. "Professioneel drakeling. En jij bent?" Hij keek Fyr met interesse aan. "Het eerste wezen dat ik ontmoet heb dat uit zichzelf kon vliegen. Op enkele van mijn mede-drakelingen na dan en degene die zichzelf in iets anders veranderen om te vliegen, valsspelers. Maar zeg eens, hoe noem je zo iemand?"

"Dat gevoel kan nog wel eens gelijk hebben, Omorgal." Ze glimlachte vaagjes naar de Drakeling, die inderdaad haar gedachten geraden had. "Een drakeling ben ik nog niet eerder tegen gekomen, al ben ik zo te horen niet de enige." Ze klapte eenmalig met haar vleugels om weer op Omorgal's ooghoogte te komen. "Ik ben Fyr, de papegaai draagt de naam Nuri, al heeft hij je dat ongetwijfeld zelf al kunnen vertellen.
Men noemt mijn ras 'fee'. Toch algemener bekent, had ik gedacht. Al kom je maar weinig feeën in de stad tegen. De meesten blijven dicht bij huis, laat staan dat ze het bos uitkomen."
Ze rilde onwillekeurig. Shroom had dan wel heel duidelijk laten merken wat hij van de temperatuur in Demnia vond, ook zij was er niet ongevoelig voor. Zeker op deze hoogte, en de gedachten aan het warme bos in Sashira hielp ook niet veel mee. "Er zijn er nog wel meer die vliegen." ging ze desondanks gewoon door. "De pixie. Een soort grotere versie van een fee. Hoewel, voor jullie nog steeds klein, vermoed ik zo."

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 19 mei 2015, 19:17 
Elementalist
Elementalist

Cash on hand:
255.30

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 84
Primair level: 3
STATS:
Kracht: 3
Behendigheid: 3
Intelligentie: 11
Wijsheid: 10
Karisma: 4
GEVECHTSSTATS:
LP: 24
Mana: 44
A: 4
V: 141
S: 1
MA: 2
MV: 11
MS: 2
MR: 20
MP: 11
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=2109
"Ja, volgens mij ben ik wel een pixie tegengekomen dat was echter maar kort en we hebben volgens mij ook niet gesproken. Ik had het een en ander te regelen met een gnoom, een centaur en een vreemd dier aangaande een witte jager." Zei Omorgal, terwijl hij nadacht. "Maar een fee dus, mijn excuses dat ik je ras niet kende, maar laten we zeggen dat ik mijn hele leven op een zeer geïsoleerde plek heb gezeten. En dat ik niet van jouw ras wist met dezelfde reden dat jij het mijne niet wist." Hij keek Fyr even schuin aan waarna hij verder ging. "Laat me raden, nu ga je vragen waarom ik hier ben, wat ik ga doen en waar ik vandaan kom? Dat was meestal het tweede dat men aan mij vroeg, na: wat ben jij?."

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 21 mei 2015, 22:48 
Illusionist
Illusionist

Cash on hand:
6,202.60

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 0
Primair level: 0
STATS:
Kracht: 0
Behendigheid: 0
Intelligentie: 0
Wijsheid: 0
Karisma: 0
GEVECHTSSTATS:
LP: 0
A:
V: 0
S:
MA: 0
MV: 0
MS: 0
MR: 0
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&p=23406
"Het een en ander te regelen aangaande een jager?" Fyr had het gesprek met groeiende belangstelling gevoerd, maar hier bleven haar gedachten even steken. "Wat moet ik me daarbij voorstellen?"
Ze keek even naar beneden, waar Shroom nog steeds tussen de marktkraampjes stond. Hij keek omhoog, maar het was haar niet duidelijk of ze hen ook in beeld had. "Ik denk niet dat ik je dat nog ga vragen, dat heb je zelf al gedaan." Eigenlijk had ze andere plannen gehad, maar de Drakeling had al zoveel onbekende begrippen genoemd in een paar minuten tijd dat dat haar nieuwsgierigheid onmogelijk niet kon prikkelen. Los van het feit dat je niet elke dag een gesprek aanknoopte in de lucht, zwevend boven de stad. Nuri was niet zo'n geweldige gesprekspartner.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 02 jun 2015, 20:40 
Elementalist
Elementalist

Cash on hand:
255.30

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 84
Primair level: 3
STATS:
Kracht: 3
Behendigheid: 3
Intelligentie: 11
Wijsheid: 10
Karisma: 4
GEVECHTSSTATS:
LP: 24
Mana: 44
A: 4
V: 141
S: 1
MA: 2
MV: 11
MS: 2
MR: 20
MP: 11
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=2109
Omorgal haalde zijn schouders op voor hoever dat ging midden in de lucht. "Ja, als ik het me goed herinner waren er ook een centaur, een dwerg en een stuk taart bij betrokken. Vraag me alleen niet wat voor soort taart het was. Tenminste, niet voordat ik alle taarten van die soort in de wijde omgeving heb opgegeten. Als ik het me goed herinner hebben we eerst gepraat (niet die taart natuurlijk dat zou wat zijn) en toen zei iemand (volgens mij ik, aangaande een jager die ik zelf was, maar toch niet helemaal) dat ik iemand zou opeten (naast die heerlijke taart natuurlijk) en diegene (was het de centaur of de gnoom?) ging er toen bang vandoor naar de centaur of de gnoom (ik weet het niet zo zeker meer) maar toen heb ik alles uitgelegd en heb ik vervolgens mijn taart opgegeten." Omorgal had de grootste moeite zijn pret te verbergen terwijl hij probeerde het verhaal zo ingewikkeld en onbegrijpelijk mogelijk te vertellen. Die verwarde indruk op Fyr's gezicht was hilarisch. Hij had geen idee hoe hij erop was gekomen, maar hij zou het zeker vaker gaan gebruiken.

"O, even voor de duidelijkheid: ik zou diegene pas opeten als ik mijn taart opat (taart en gnoom/centaurvlees gaan niet goed samen) en als het de gnoom was was die natuurlijk naar de centaur gegaan en als het de centaur was naar de gnoom (ze hebben natuurlijk geen dubbelgangers van zichzelf). En voor ik het vergeet, die pixie zat daar alleen en lachte om wat ik deed, er was ook nog een elf, de taart was niet gemaakt van dat beest met veel ogen dat ze bij zich hadden (stel je voor, een oogbollen in plaats van aardbeien (het was trouwens geen aardbei)) en ik denk dat ik nog even wacht met zeggen waarom ik hier ben en waar ik vandaan kwam." Zachtjes grinnikte hij. "Ben ik zo een beetje duidelijk geweest."

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]