Demnia

Welcome to the new world *Staaldag* (Dag: 3, Maand: Speer, Jaar: 2de van de Draak, Eeuw: 3de van de Geh'bel)
Het is nu di 26 sep 2017, 00:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dag 7, Maand Licht, jaar, 2e Draak. 3e Geh'bel
BerichtGeplaatst: di 10 feb 2015, 18:29 
Krijger
Krijger

Cash on hand:
90.00

Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 101
Primair level: 8
STATS:
Kracht: 27
Behendigheid: 27
Intelligentie: 17
Wijsheid: 16
Karisma: 16
GEVECHTSSTATS:
LP: 105
A: 112
A2: 116
V: 350
S: 29
S2: 30
MA: 5
MV: 27
MS: 2
MR: 108
MP: 17
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=1727
Amelia was de hele nacht doorgelopen, en bevond zich dan nu eindelijk voor de poorten van Demnia Stad.
Het zou haar niet verbazen als ze niet werd binnengelaten. Toch keken de wachters haar alleen maar raar aan, waarom zou je immers een Drow tegenhouden die de stad binnen wilde zonder de andere reizigers maar één blik waardig te keuren.

Toen ze eenmaal binnen de muren was, vervolgde ze de weg terug, naar de ingang naar de Irkaanse Gillde. Thuis. Denk ik.
Amelia vond Adhrin weer in de luxe kamer, over een kaart van Demnia gebogen, met een ruig uitziende dwergenman naast haar. Ze pikte weinig op van het gesprek, maar ze kwam binnen toen de dwerg knikte, haar hand schudde, en de kamer verliet.

''Ahdrin. Ben er weer. Camille is mee afgerekend, wat nu?'' vroeg Amelia zonder al te veel emotie te tonen. Kijken of ik nu de rust krijg die ik nodig heb. En anders, nieuwere uitrusting en weer op weg. Het doel heiligt de middelen.

''Spelers mogen niet langer wachten dan 12 tot 24 uur (afhankelijk van het tijdstip van posten). Als er bijvoorbeeld 10 uur 's ochtends gepost is dan moet er om 10 uur 's avonds weleens een antwoord staan.''- beste grap ooit.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Dag 7, Maand Licht, jaar, 2e Draak. 3e Geh'bel
BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2015, 09:03 
Arcanist
Arcanist

Cash on hand:
14,177.80

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 790
Primair level: 10
Sec. klasse: Bezweerder
Secundair level: 4
Religie: Ipomea
STATS:
Kracht: 4
Behendigheid: 32
Intelligentie: 41
Wijsheid: 38
Karisma: 17
GEVECHTSSTATS:
LP: 92
Mana: 179
A: 21
V: 301
S: 1
MA: 22
MV: 35
MS: 8
MR: 98
MP: 52
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=33
Adhrin glimlacht bij het zien van Amelia, "Je bent sneller terug dan ik verwacht had. Ik neem hierbij aan dat je niet hebt kunnen ontdekken dat deze Camille niet alleen werkte". Amelia moet verbaast gereageerd hebben, want Adhrin schoot in de lach. "Het doet er niet toe. Met de verdwijning van Camille zal het verbond tussen zijn vrouwe en de wilde god ten einde zijn... voor nu in ieder geval. We hoeven ons niet druk te maken om een nieuwe aanval. Daarmee lijkt mij dat jij klaar bent om écht Garde werk te gaan doen". Ondertussen rakelt ze een buideltje op en zet het voor Amelia op tafel neer, "Dit is het loon dat je hebt verdiend" voegt ze daar aan toe. Amelia vindt 20 goudstukken in het zakje, een flinke prijs voor die paar dagen dat ze nog maar in dienst is van de Garde.

"Nu, een nieuwe opdracht" Begint Adhrin terwijl ze zich weer over de kaart van Demnia buigt, "Ik heb er veel. Grote opdrachten, kleineren, net wat jij interessant zou vinden. Eens zien. Er is een opkomend dievengilde in Poppy's Vallei die gestopt moet worden, een smokkelaar van verboden middelen en wapens in Lira, een groep rovers die zich ophouden in het Mystieke woud langs de grenzen van de Schaapsheuvels, een vermoedelijk geïnfiltreerde spion in de Demniaanse wacht, de vaste dievengildes in Demnia stad waarmee we graag afrekenen en oh, ja een onbetrouwbare kobold die hier een nieuw verschijnsel wil brengen. Hij noemt het een bank, wat een plek zou zijn om je goudstukken op te bergen zodat hij ze in bewaring neemt. We weten niet precies wat we ervan moeten denken, maar ons onderzoek wijst uit dat hij in Sashira ook al enkele van die banken heeft en waarempel lijkt hij wel de rijkste van heel Sashira te zijn. Er klopt iets niet aan en we willen hem geschaduwd hebben." begint Adhrin allemaal uit te leggen terwijl ze op de kaart elke plek die ze noemt aanwijst.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2015, 22:26 
Krijger
Krijger

Cash on hand:
90.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
STATS:
GEVECHTSSTATS:
''Denk dat je me wel kent... Direct en hard. Mij inzetten als infiltrant heeft geen zin, ik ben al vanaf jongs af aan getraind als krijgster, dus ik denk dat ik weinig voor de Garde kan betekenen als het om spioneren en dieveggeren gaat... Ik kan wel lezen, schrijven en spreken in een paar andere talen, mocht dat nodig zijn. Oh... En mocht je nog een bijdrage willen hebben, die Camille had een of andere abominatie gesummoned... Dit is de bijl, ik weet niet of hij speciaal is ofzo, maar ik hoef 'm niet. Details kan je nog wel naar vragen, ik ben nu eerst toe aan wat rust en slaap... Goden mogen weten hoe lang het geleden is dat ik heb geslapen.'' Ik ben zo op... Ik hoop dat er hier ergens een bed is waar ik rustig kan slapen.

Om woord bij daad te voegen laat Amelia zich neerploffen in een stoel, en houdt haar handen onder haar gezicht. ''Heb je nog meer details over de opdrachten, wat ze gaan inhouden? Rovers zijn altijd vervelend. Die kobold kan beter door een sluwer persoon dan ik in de gaten worden gehouden, De vaste dievengildes zou ik aan kunnen pakken, maar ik denk niet dat ik de... finesse heb om er een paar te laten verdwijnen of iets dergelijks. Tenzij de Irkaanse Garde ook een soort... gilde-front heeft? Vergeef me voor mijn gedrag, maar ik wil zo veel mogelijk te weten komen over alle mogelijke situaties voordat ik een beslissing maak, Adhrin.'' Amelia glimlacht vermoeid, en probeert een gaap te onderdrukken. Nu pas heeft ze door dat ze minstens twee dagen niet had geslapen, en een dag niet had gegeten. Ook de wond in haar arm was nog niet genezen, en de woedeaanval die ze had in de Mijnen maakte haar ook niet gemakkelijk.

Hoe had ze zo de controle kunnen verliezen? Waarom vermoordde ze die oude man, die toch niet lang zou hebben, ongeacht wat ze zou hebben gedaan? Ben ik een monster... Of iemand... Die de middelen heiligen... zolang het het doel bereikt? Ze deed nu pas haar helm af, compleet vergeten dat ze die nog op had. Haar inmiddels lange, zwarte haar dat met wat oud bloed en vuil was besmeurd geraakt, hing in zweterige lokken langs haar gezicht. ''Uh... Volgens mij kan ik ook beter maar een week onder water blijven... Bij Yah ik stink nog erger dan een Geh'bel...''
Even haar hoofd schuddend, doet Amelia nu ook haar armbescherming af, en kijkt naar de grote blauwe plek die het ondode beest had gemaakt. De plek was bijna even groot als haar hele bovenarm, maar het zou haar niet stoppen, al was ze zich nu wel bewust van de pijn en de gevoelloosheid die op kwam zetten. Adhrin moest haar wel als een wrak hebben gezien. Maar wat wilde ze? Je kan niet verwachten dat iemand -een jonge Drowkrijgster zonder reputatie al helemaal- een klopjacht kon maken op een massamoordenaar en er ongeschaadt vanaf zou komen, toch? Eerst een bed... Als dit nog langer dan een uur duurt val ik in slaap aan de tafel. Even wrijft ze nog in haar ogen, terwijl ze de buidel opbergt.

''Spelers mogen niet langer wachten dan 12 tot 24 uur (afhankelijk van het tijdstip van posten). Als er bijvoorbeeld 10 uur 's ochtends gepost is dan moet er om 10 uur 's avonds weleens een antwoord staan.''- beste grap ooit.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 13 feb 2015, 17:47 
Dief
Dief

Cash on hand:
2,598.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=1499
Adhrin pakte de bijl aan en legde hem naast zich op tafel. "Die zal ik laten onderzoeken, misschien dat we er nog iets aan hebben," antwoordde ze. "Je weet maar nooit wat voor informatie er allemaal aan zo een wapen kleeft."
Terwijl ze luisterde wat Morul nog meer te vertellen had vouwde ze de kaart weer op. "Natuurlijk heb ik meer informatie, maar die geef ik je morgen. Je ziet er nu uit alsof je elk moment in slaap kan vallen, en dan hoor je toch niets van wat ik vertel."

Zodra Morul haar helm afdeed voegde ze daar lachend aan toe, "Een week onder water lijkt me wat overdreven, maar iets korter zou geen kwaad kunnen.
Dan zie ik je morgen weer hier, ik verwacht dat je dan hebt besloten welke opdracht je wil. We hebben hier bedden waar je gebruik van kan maken, zolang de boel dan niet na afloop naar zweterige drow en oud bloed ruikt. Een bad zal je ergens anders moeten zoeken, tenzij je genoeg hebt aan een bak koud water.. Maar zo zie je er niet uit."

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 13 feb 2015, 17:51 
Krijger
Krijger

Cash on hand:
90.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
STATS:
GEVECHTSSTATS:
''Dankje, baas. Ik ga even de koperen lepel in.. Ik denk ook dat 'n maaltijd goed voor me is.''
Met een gebaar van ''dankje en doei'' verlaat ze de Garde weer, en begeeft zich op weg naar de Koperen Lepel

Naar de Koperen Lepel

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 16 feb 2015, 09:50 
Krijger
Krijger

Cash on hand:
90.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
STATS:
GEVECHTSSTATS:
Weer voorzien in uitrusting, vertrekt Amelia naar de Garde.
Ze bekijkt, voor ze het gebouw in gaat, hoe het eruit ziet, of er leden voor staan die de straat in de gaten houden en dergelijke. Als Amelia naar binnen loopt ziet ze een aantal leden, die een knik ter begroeting geven, en een enkele glimlach. Hoewel ze nog nieuw was, was de Garde een redelijk hechte groep, loyaal aan elkaar, en vooral aan hun directe collega's. Amelia werkte tot nog toe alleen, dus wie weet zou ze uiteindelijk als een eenzame wolf gezien worden.

Erg vond Amelia dit niet. Beter alleen en loyaal, zonder kans dat een ander de missie verkloot, toch? Eerst maar de roversbende, daarna de dievengildes. Die kobold is maar raar, die pak ik dan uiteindelijk wel... Infiltreren is niet mijn ding, maar als ik genoeg tijd heb, dan zal ik wel... wat schaduwvaardigheden aanleren.
''Adhrin, ik heb mijn zinnen gezet op de roversbendes. Wat zijn de details? Waar begin ik, en belangrijker, hoe moeilijk gaat dit worden?'' Ze keek aandachtig naar de kaart, specifiek bij het stukje van het Mystieke Woud. Ze zag een stip, en gedetailleerde grenslijnen van waar het Mystieke Woud zou moeten lopen. Lezen en schrijven kon ze -in meedere talen-, maar kaartlezen kon ze nog niet. Wel was nu wat duidelijker waar ze ongeveer zou moeten gaan kijken om die bendes te vinden.

OC: de gnoom met de bank hoort de kobold te zijn. Em gaf dit al aan op zijn ''verjaardag'' vorige week. Dit springt uit vanuit onder andere het Harry Potter-kobolden-banksysteem.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 18 feb 2015, 16:20 
Krijger
Krijger

Cash on hand:
90.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
STATS:
GEVECHTSSTATS:
''Ja. Zou een van de andere Gardeleden met me mee willen, als zekerheid? Ik zou het wel alleen kunnen gaan, maar zo goed ben ik niet in het fijnere sluip- en steekwerk.''
Amelia doet haar armen over elkaar, en kijkt goed naar de kaart. Ze kijkt naar de paden die Adhrin's vingers aanwijzen. Het valt Amelia op dat de handen niet gewend zijn aan een normaal zwaard, aangezien de blaren veel te groot zijn. Waarschijnlijk een lansdrager, of bijlvechter.

Adhrin doet een stap terug, en laat Amelia de kaart goed bekijken. Goed, alleen Demnia stad en het Mystieke Woud. Waarschijnlijk zijn het geen Scouts, dus is het mogelijk of meer anneemelijk dat ze minder diep in het Woud zitten. In dat geval... Zou het makkelijker zijn. Er zijn zo te zien zo'n vier kampjes, waarvan een net iets groter. Ik zie... drie? Drie paden in het bos in detail, maar wat zijn die rare kringeltjes? Zou dat de... verandering in het bos zijn, wat Adhrin net aangaf? Een kleine tien minuten staat Amelia roerloos over de kaart gebogen, de verschillende paden in haar geheugen te kerven. Well. Here goes. Een amazone betekent een vrouw, dus laten we zien wie de betere krijgster is. Amazone, of Dochter van Yah

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]