Demnia

Welcome to the new world *Staaldag* (Dag: 3, Maand: Speer, Jaar: 2de van de Draak, Eeuw: 3de van de Geh'bel)
Het is nu di 26 sep 2017, 07:30

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Dag 1, maand Licht, 2de van de Draak
BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2015, 18:34 
Dief
Dief

Cash on hand:
2,598.00

Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=1499
Mr.Ambush schreef:
''Varro... Aren..'' Even keek ze bedachtzaan, haarzelf half omdraaien om naar de poort te lopen, mar keerde zich terug. Heeft geen zin om te liegen. Ik wil ze gewoon niet in gevaar brengen
''Ik... Ik ga het bos om te trainen, zodat ik bij de Rangerorde van Eusala kan. Ik weet niet of ik als half-elf überhaupt wordt toegelaten, maar...als het moment daar is dat ik er klaar voor ben, dan zal ik de test willen afleggen. Niet-elven worden sowieso niet toegelaten.'' Met tranen in de ogen draait ze zich om, en zonder een woord te zeggen loopt ze door de poort naar buiten, op weg naar de plek waar ze Camille voor het laatst had gezien.

Hoewel het wat rommelig ging, wisten de wachters bij de poort zich op tijd te verzamelen om met Eleanor mee te lopen. In een slordige rij marcheerden ze achter de halfelf aan. Ondertussen haalden de minder geduldige onder hen hun wapens alvast tevoorschijn. Al snel stonden er nog maar twee wachters bij de poort. De dorpelingen die zich er verzameld hadden lekten langzaam weg nu er niets meer te zien was.

"Vertel, waar is dat gat," zei een van de wachters tegen Eleanor, terwijl hij naast haar kwam lopen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Dag 1, maand Licht, 2de van de Draak
BerichtGeplaatst: vr 02 jan 2015, 22:44 
Dief
Dief

Cash on hand:
2,598.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
STATS:
GEVECHTSSTATS:
Varro's vlucht door de gang werd ruw onderbroken door een hand die hem vastgreep, onhandig op een bewegend, harig ding gooide en vervolgens iets net zo harigs, maar dit keer lang en dun, in zijn handen duwde. Veel te verbaasd om na denken of dit wel zo een goed idee was, klemde hij zich stevig vast. Hij kneep zijn ogen dicht en probeerde zo goed mogelijk al het geschud en gerammel op te vangen, en niet naar de geluiden om hem heen te luisteren: Die klonken niet echt bemoedigend.

Hij deed zijn ogen pas weer open toen Aren de poort uit was en door de straten rende. "Naar de herberg!" wist hij tussen twee passen door uit te brengen. Zijn armen en benen begonnen inmiddels aardig moe te worden van hun pogingen om de gnoom waar ze bij hoorden en Seidr op hun plek te houden, en tijd om blij te zijn dat ze ontsnapt waren gunde hij zichzelf niet. Hij dacht er niet eens aan. "Snel, snel!" Dat Aren net zo moe was als hij, dacht hij ook niet aan.

Na niet eens zo heel vaak verdwaald te zijn, bereikten ze de koperen lepel. Varro wist zich nog niet vast te houden toen Aren voor de deur afremde en probeerde zichzelf en Seidr zo snel mogelijk weer recht te trekken.
Alle hoofden van de aanwezigen in de herberg draaiden zich naar het viertal toe, met uitzondering van dat van een dwerg die wazig naar de verzameling lege bierglazen voor zijn neus bleef staren. Hoewel ze hun vaart inmiddels verloren waren was het nog steeds een vreemd gezicht, de jonge centaur die opgejaagd de herberg binnen kwam, met twee wezens op zijn rug en een vreemd, harig beest met veel te veel staarten achter zich aan.

Zodra Aren stilstond bij de bar ontspande Varro zijn armen en benen, die compleet verkrampt waren van het constante geknijp. Vrijwel meteen daarna werd hij er aan herinnerd waaróm hij zich zo stevig vastgehouden had: Hij zakte schuin van Arens rug af, en belandde opnieuw tussen de stoelen op de grond, waar hij een tijdje terug ook al gelegen had. Hoef ik ook geen moeite meer te doen om van Aren af te komen, bedacht hij zich terwijl hij overeind krabbelde, op een kruk klom en ging zitten alsof er niets gebeurd was, alsof hij daar de hele tijd gezeten had en niet ondertussen mee was gegaan met een wachter, overhoord was, gevlucht en net van een centaur af gevallen.

Hij keek vermoeid op naar Han, die voor zijn neus stond te wachten op een bestelling of een mooi verhaal. "Een.. Of nee, tw.. Drie.." begon Varro, terwijl hij dacht aan het witte goedje dat Aren gekregen had de vorige keer dat ze in de herberg waren. "Drie... Wat was het ookalweer. Drie bekers met dat witte, zoete, warme, lekkere spul," probeerde hij de anijsmelk zo goed mogelijk te omschrijven. "En heb je misschien wat rauwe fee voor Mriew?" Hij tilde zijn hand met de staart er in op. "Dat vindt hij lekker. Maar nectar is ook goed.. Brood niet, dat lust hij niet." Uitgeput leunde hij op de bar. Hij was zelfs te moe om het hele verhaal aan Han te vertellen, of aan Alyara, die nog zat waar ze gezeten had voordat ze verdwenen waren. Veel meer dan een zachte "Hoi elf," werd er niet aan haar besteed.

OC: Aren met toestemming van en in overleg met Sanne.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2015, 01:04 
Arcanist
Arcanist

Cash on hand:
14,177.80

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 790
Primair level: 10
Sec. klasse: Bezweerder
Secundair level: 4
Religie: Ipomea
STATS:
Kracht: 4
Behendigheid: 32
Intelligentie: 41
Wijsheid: 38
Karisma: 17
GEVECHTSSTATS:
LP: 92
Mana: 179
A: 21
V: 301
S: 1
MA: 22
MV: 35
MS: 8
MR: 98
MP: 52
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=33
Uhtred schreef:
''Wat doen jullie nou imbecielen! D'r achteraan! Schiet desnoods op ze!'' Stelletje imbecielen. 'k Had ook de deur op slot moeten doen. Naja...
Amelia rent erachteraan met getrokken zwaarden, onbelemmerd door haar vechtrok.

Amelia had genoeg van Demnia Stad en de regels opgedaan om te weten dat welke regels ze overtreedde werd overreden door de noodsituatie en het witboek. Zorgen maakte ze zich niet, en ze zou zeker geen tweede keer dezelfde fout maken. Verdorie. Dan gaan ze nu maar vastgeketend, en deze keer gaat de deur ook dicht.

Achter Amelia klinkt plots de stem van Hortens, "Laat ze gaan!" galmt het vanuit het gebouwtje waar ze net vandaan kwam rennen. "Het is al erg genoeg dat je getuigen op deze wijze behandeld dat ze in angst van je wegvluchten, maak het niet erger door met getrokken wapens erachteraan te gaan. Dit gedrag kan ik van mijn wacht niet tolereren! Ik wil eens een hartig woordje met je spreken jongedame!".

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2015, 02:23 
Krijger
Krijger

Cash on hand:
90.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 101
Primair level: 8
STATS:
Kracht: 27
Behendigheid: 27
Intelligentie: 17
Wijsheid: 16
Karisma: 16
GEVECHTSSTATS:
LP: 105
A: 112
A2: 116
V: 350
S: 29
S2: 30
MA: 5
MV: 27
MS: 2
MR: 108
MP: 17
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=1727
O jippie. Geen richtlijnen of regels maar wel gezeik als het foutgaat. Typisch. Ze heeft niet per sé geheel ongelijk. Ik zal wel luisteren naar wat ze te mopperen heeft. denkt Amelia pissig, terwijl ze eens flink op een van de achtergelaten hoefsporen spuugt. Ongehaast bergt ze haar wapens op en geeft een typische Drows-eigen uitdagende blik naar Hortens.
Ze had gehoopt op praktijkervaring, en door mede haar eigen fout kon ze daar niet heel goed van leren... Nou ja... De deur op slot draaien en de martelwerktuigen opruimen voordat de getuigen naar binnen worden gelaten. Waarom, geen idee. Ik had al gevraagd om een directe aanpak en actie. Niet naar schichtige wezens kijken die wegrennen als je ze vragen stelt.
Amelia zucht nog eens en ze schudt haar hoofd.

Jongedame? Ik ben minstens twee keer zo oud in jaren. Jaloers kreng. Hoe pissig ze dan ook is, Amelia achtte het veiliger en verstandiger om niet te uiten, maar ze zou geen onderdanig typetje spelen, om zo strafvermindering te krijgen. Potentieel en initiatief moest worden beloond, niet bestraft, denkt ze. ''Ja, Wachtmeester? Ik maakte een aantal fouten, daar hoef je me niet voor aan te spreken. Ik heb de informatie en omschrijving van de wachter die het verhaal heeft aangehoord, dus die zal óf bij de poort zijn, of met die halfbloed elf mee zijn gegaan.''

Amelia trekt rustig haar duimen over de Siasta's, en weigert in de houding staan, op een subtiele manier zodat het niet als een regelrecht signaal van rebellie over zou moeten komen. Hoewel Hortens haar opdrachtgever en commandant was, was ze tekortgekomen in haar plicht om Amelia bij te staan of raad te geven bij... gevoelige zaken. Dat is minstens net zo erg.
''Ik weet niet precies hoe het er hier aan toe gaat, maar in een Drowgemeenschap hadden die twee nooit de kerkers en verhoorkamers uitgekomen. En als ze dat was gelukt, hadden ze te pletter gelopen tegen een gesloten poort. Vertel mij maar is hoe dat kan, midden in een hoofdkwartier van de wacht. Dus, wat is het waar u met mij een hartig woordje over wilde spreken?'' Het woordje ''hartig'' werd er nog net niet uitgespuugd. Het was zichtbaar dat Amelia ziedend was over de gehele situatie, en niet eens tegenover anderen.

''Spelers mogen niet langer wachten dan 12 tot 24 uur (afhankelijk van het tijdstip van posten). Als er bijvoorbeeld 10 uur 's ochtends gepost is dan moet er om 10 uur 's avonds weleens een antwoord staan.''- beste grap ooit.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2015, 08:50 
Arcanist
Arcanist

Cash on hand:
14,177.80

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 790
Primair level: 10
Sec. klasse: Bezweerder
Secundair level: 4
Religie: Ipomea
STATS:
Kracht: 4
Behendigheid: 32
Intelligentie: 41
Wijsheid: 38
Karisma: 17
GEVECHTSSTATS:
LP: 92
Mana: 179
A: 21
V: 301
S: 1
MA: 22
MV: 35
MS: 8
MR: 98
MP: 52
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=33
"Ik heb de wacht opgedragen ze te laten gaan" zegt Hortens schouderophalend, "Als de schout ter oren komt hoe onconventioneel je met getuigen omgaat hangen we allemaal als ik het zou toelaten". Ondertussen verschijnt er een glimlach op Hortens gezicht, ze lijkt haar rol even vergeten en begint gemoedelijker te klinken, "Ik heb jou verkeerd ingeschat denk ik. Je bent niet zo geschikt als wachter als ik in eerste instantie dacht en misschien is het verstandig je te laten gaan...". Na deze woorden liet ze een lange stilte vallen. Alsof ze Amelia's reactie wilde peilen. De blik in haar ogen verraadde in de verte een zelfde positie als Amelia had aangenomen.

Na zeker twee minuten stilte van haar kant, enkel blikken wisselend met Amelia ging Hortens verder met een strenge toon, "Luister meisje, onder mijn bevel heb je te luisteren naar mijn bevel, ga je om met criminelen alsof het criminelen zijn en met getuigen alsof het getuigen zijn en als ik tegen je praat ga je in de houding! Je lijkt hier nogal moeite mee te hebben, dus krijg je de keuze. Je past je aan en blijft onder mijn bevel of ik plaats je over naar een functie die je beter ligt. Rebellerende wachters heb ik niets aan. Die passen stukken beter onder de Irkaanse Garde".

Hortens glimlach wordt nog breder wanneer ze in Amelia's ogen afleest dat ze verrast is door haar uitspraak en de vragende blik bij de naam. "In de tijd van de Irkaanse bezetting liep er alleen Irkaanse wacht. Een truc van de Irkaanse wacht was wachters in burgerkledij in de stad positioneren. Daarnaast was er onder de Irkaanse wachters geen wetgeving over hoe om te gaan met verdachten of burgers op zich. Wij hebben dit jaren later als voorbeeld gebruikt om criminelen in de loucher delen van de stad beter onder controle te krijgen. Hieruit is de Irkaanse Garde ontstaan. Een wachteenheid waar de burgers van Demnia geen weet van hebben. Alleen de hogere adel van Demnia weet van de Irkaanse Garde net als de wachtmeesters, zodat we de Garde niet of minstens zo min mogelijk in hun werk zullen belemmeren. Tevens voorkomt het ook dat wij onnodige onderzoeken hoeven te doen wanneer de Garde een keer wat rommel maakt".

Hortens kijkt Amelia een tijdje aan, "Ik heb wat connecties om je daar aan te bevelen als je interesse hebt. Het is een zeer veelzijdige functie, veel actie, weinig regels en goed betaald. Naar wat ik hoor komen er na ingrijpen van de Irkaanse Garde weinig gestolen goederen boven water ondanks dat daders plotseling spoorloos zijn. Of je blijft liever onder mijn bevel en houdt je aan mijn regels" voegt ze er nog streng aan toe.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2015, 11:49 
Krijger
Krijger

Cash on hand:
90.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 101
Primair level: 8
STATS:
Kracht: 27
Behendigheid: 27
Intelligentie: 17
Wijsheid: 16
Karisma: 16
GEVECHTSSTATS:
LP: 105
A: 112
A2: 116
V: 350
S: 29
S2: 30
MA: 5
MV: 27
MS: 2
MR: 108
MP: 17
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=1727
''Ruziemaken zonder regels? Wie wil dat nou niet? Werk ik in een team of ben ik een einzelganger?''
Onder Hortens bevel had ze het wel goed, maar de kans om hogerop te komen was moeilijk af te slaan.
Amelia denkt rustig na over wat ze nou eigenlijk wil. Goed betaald, maar waarschijnlijk ook een wacht-in-misleiende-operatie-stijl, die redelijk gevaarlijk is voor haar.

Een korte stilte valt, en Amelia wrijft even door haar haar, waardoor de bijna spierwit-grijsachtige smetteloze huid vrijkomt. Haar gezicht is ietsjes lichter dan de rest van haar lichaam, maar nog lang niet gebruind door de zon. Ze was nog steeds de bleekscheet die ze altijd was. Afwezig kijkt Amelia naar haar handen terwijl ze nadenkt.

''Goed dan. Maar ik wil wel de opties weten waarnaar ik toe kan werken, zowel in de gewone wacht, als via de Irkaanse Garde.'' Nu springt ze wel in de houding, met een glimlach.
Hortens was en is een eervol en goed leider. Ik wou dat er meer niet-Drow op haar leken. Zouden die vermaledije idioten hier wat van kunnen leren.

''Spelers mogen niet langer wachten dan 12 tot 24 uur (afhankelijk van het tijdstip van posten). Als er bijvoorbeeld 10 uur 's ochtends gepost is dan moet er om 10 uur 's avonds weleens een antwoord staan.''- beste grap ooit.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2015, 14:56 
Illusionist
Illusionist

Cash on hand:
6,202.60

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 0
Primair level: 0
STATS:
Kracht: 0
Behendigheid: 0
Intelligentie: 0
Wijsheid: 0
Karisma: 0
GEVECHTSSTATS:
LP: 0
A:
V: 0
S:
MA: 0
MV: 0
MS: 0
MR: 0
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&p=23406
Citaat:
De magiërs staarden haar verbaasd na. "Oh.. Bedankt he," mompelde een van hen nog, voordat ze zich weer alle vier op de overgebleven spin stortten.

Fyr was nog maar net op weg, toen ze wat vreemde geluiden achter haar hoorde: Rennende voetstappen, en een vreemd, verstikt krassend geluid gevolgd door nog meer voetstappen. Het enige wat er achter haar te zien was, waren een paar blauwe veertjes die langzaam naar beneden dwarrelden. De voetstappen waren nog maar heel zachtjes te horen, maar leken uit een van de zijstraatjes te komen.

Fyr staarde de Magiers even aan en besloot er toen geen aandacht meer aan te besteden. Ze vond hun maar ondankbaar, maar als ze die vreemde spinnen op wilde ruimen kon dat geen kwaad. Ze draaide zich om en vloog zonder nog een woord te wisselen weg.
Nuri vermaakte zich ermee zoveel mogelijk 'Bedankt hé!' uit te roepen, tot Fyr hem boos aanstootte en een stuk voor hem ging vliegen.
Maar toen Nuri zijn snavel eindelijk hield, was dat niet vanwege haar afkeurende gedrag. De vogel was verdwenen! Geschrokken draaide ze zich om en vloog achter het geluid aan. Had ze hem dan toch moeten vast binden? Maar hij was nog nooit weggevlogen!
De voetstappen lieten duidelijk een andere mogelijkheid horen. 'Nuri!' riep ze, maar hij kwam niet naar haar terug gevlogen.
Bezorgd volgde ze zo goed en kwaad als het ging het geluid. De voetstappen klonken luid, luider dan zij ooit zou kunnen maken, dus het moest wel een groot iemand zijn. Zoals iedereen hier. Maar ze hadden háár Nuri meegenomen!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2015, 21:01 
Dief
Dief

Cash on hand:
2,598.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
STATS:
GEVECHTSSTATS:
De voetstappen gingen een hoek om, en nog een hoek, en nog een. Uiteindelijk leken ze te stoppen.
Aan het einde van het zoveelste steegje vond Fyr een hafling, die druk tegen haar papegaai aan het praten was. Nuri gaf geen antwoord, los van wat schor, vaag gekras. Misschien dat het iets de maken had met de halflinghand die hem bij zijn nek vasthield.

"Lust je muizen?" hoorde ze de halfling zeggen. Blijkbaar had het wezen niet zo heel veel verstand van papegaaien. "Ach wat zal het ook, een papegaai is veel leuker. Passen goed bij zeemannen."
Hij boog zich voorover en rommelde wat aan een tas, en vervolgens aan Nuri. Wat hij precies deed kon Fyr niet zien, maar blijkbaar liet hij Nuri's nek los, want het beest begon onmiddellijk weer een hoop herrie te maken. "Stil eens," beval de halfling hem, voordat hij verder liep en weer uit zich verdween, het zoveelste hoekje om.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2015, 21:44 
Illusionist
Illusionist

Cash on hand:
6,202.60

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 0
Primair level: 0
STATS:
Kracht: 0
Behendigheid: 0
Intelligentie: 0
Wijsheid: 0
Karisma: 0
GEVECHTSSTATS:
LP: 0
A:
V: 0
S:
MA: 0
MV: 0
MS: 0
MR: 0
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&p=23406
Fyr kon haar verontwaardiging nauwelijks inhouden. Dat vreemde meneertje had niet alleen Nuri uit de lucht geplukt, hij scheen ook nog te denken dat hij de vogel wel wat muizen zou kunnen voeren. Wisten stedelingen dan helemaal niets over papegaaien? Een muis zou toch nooit door zijn snavel passen!

Eerst wilde ze meteen op de halfling afspringen - al zou die daar niet veel van voelen - en hem duidelijk maken van wie Nuri dan wel niet was. Maar toen die vergeefs probeerde Nuri stil te krijgen wachtte ze nog even. Hoewel ze haar papegaai snel wilde redden, was het een veel te komisch gezicht om voorbij te laten gaan.

Voor het eerst was ze blij dat Nuri nog niet geleerd had zich stil te houden. Heel soms lukte het haar wel, maar dat was niet door 'stil eens!' te zeggen. Daar bereikte je meestal het tegenovergestelde resultaat mee. Net als nu.

Ze trok voorzichtig haar dierenfluitje uit haar mond en floot er eens op. Het geluid was heel hoog, waardoor zij en de halfling het niet konden horen. Nuri echter wel. En hij kende het geluid uit duizenden. Het was dezelfde fluit waarmee ze probeerde hem te trainen. Het was het signaal om naar haar toe te komen. En hoewel het voor Nuri onmogelijk was weg te vliegen, zorgde het voor een boel opschudding, veertjes en mislukt gefladder. Het zou haar niets verbazen als de halfling ook een paar happen van Nuri's snavel kreeg, al kon ze te weinig zien om echt te weten wat er gebeurde. Maar de geluiden, in combinatie met de beelden in haar hoofd, waren vermakend genoeg.

Ze bleef het tweetal gewoon volgen toen de halfling weer verder door de steegjes trok. Op een gegeven moment kwam ze boven hen vliegen, zo ver dat de halfling haar niet net als Nuri uit de lucht kon plukken. Tenminste, het leek er niet op dat Nuri vrijwillig was meegegaan.
Ze schraapte haar stem en riep zo hard als ze kon naar beneden. Hoewel ze in opzicht met haar lichaamsgrootte een behoorlijk volume kon aanmaken, bleef het moeilijk over Nuri's geschreeuw heen te komen.
'Stop!' riep ze waarna ze iets voor de twee kwam vliegen, maar nog steeds hoog zodat de halfling zijn hoofd omhoog moest werpen om haar te kunnen zien. 'Dat is mijn papegaai! En hij lust geen muizen, maar misschien wel een stukje halfling!' Ze keek hem dreigend aan en sloeg haar armen over elkaar heen. 'En hij houd ook niet van de zee.'

Dat laatste was misschien niet helemaal waar. De papegaai had zich prima vermaakt op de boottocht naar Demnia, met alle losvliegende touwen, het opspattende water en de zeemeeuwen die soms langs kwamen vliegen. Maar dat hoefde de halfling niet te weten.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2015, 21:57 
Dief
Dief

Cash on hand:
2,598.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
STATS:
GEVECHTSSTATS:
Het fluitje had inderdaad het gewenste effect, aan het gevloek van de halfling te horen. "Nog koppiger dan die muildieren," hoorde ze hem op de papegaai mopperen.

De halfling keek verbaasd omhoog om te zien waar de stem vandaan kwam. "Jouw papegaai?" Hij lachte naar het schattige feetje dat beweerde dat het beest dat hij net gevangen had van haar was. Hij wist maar al te goed dat ze gelijk had, maar was niet van plan dat toe te geven. "Nu is het mijn papegaai," grijnsde hij, terwijl hij zonder moeite onder Fyr doorliep: Had ze maar wat lager moeten vliegen. "Ga maar een ander zoeken."

Hij sloeg een laatste hoek om en verdween in een gebouwtje naast de herberg.

-naar de herberg

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]