Demnia

Welcome to the new world *Staaldag* (Dag: 3, Maand: Speer, Jaar: 2de van de Draak, Eeuw: 3de van de Geh'bel)
Het is nu di 26 sep 2017, 00:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Dag 6 maand Mantel Mylonivdag
BerichtGeplaatst: wo 25 maart 2015, 21:26 
Arcanist
Arcanist

Cash on hand:
14,177.80

Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 790
Primair level: 10
Sec. klasse: Bezweerder
Secundair level: 4
Religie: Ipomea
STATS:
Kracht: 4
Behendigheid: 32
Intelligentie: 41
Wijsheid: 38
Karisma: 17
GEVECHTSSTATS:
LP: 92
Mana: 179
A: 21
V: 301
S: 1
MA: 22
MV: 35
MS: 8
MR: 98
MP: 52
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=33
Citaat:
"Lijkt me een goed plan, als jij de weg weet is de kans dat we voor eeuwig door dat bos dwalen in iedergeval een stuk kleiner." Zei Tick Ik wist niet dat Pixies in het woud woonden. Al is dat eigenlijk niet vreemd als je er vanuit gaat dat ze hun nederzettingen verborgen kunnen houden met een aangeboren magie. "Maeve zo hete ze inderdaad. De Hertogin van Demnia. tenminste als je de bode toen die tijd moest geloven." En de bode schreef in die tijd wel meer onzin Uit opdracht van Koning Shaleck pisbroek de III. "Als ze deels niet in deze dimensie wonen. zou dat verklaren waarom ze zo lastig te vinden zijn en waarom je er zo weinig tegen komt." Dus ze kunnen die dimensies ook nog uitbreiden? Dat bied mogelijkheden misschien moeten we er meer dan 1 overhalen. "Het lijkt inderdaad alsof we elkaar elke keer weer zijn misgelopen." Even viel Tickt stil. "Zullen we dan maar gaan? Als we hier blijven zitten tot we wortel schieten komen we ook niet verder." Zei hij lachend. "Komen we hier trouwens nog terug? Zo niet dan moet ik even iets van stal halen." terwijl Tickt dit zei gingen zijn gedachten terug naar de kauta's. "Jij bent dus een rebel geweest. Hebben jullie uiteindelijk z'n kauta gevonden? Ik wel namelijk en ook de reden waarom Koning Shealeck de machtige broekpisser ze graag wilde hebben." Zei hij terwijl hij op stond. En de laatste slok mede achterover gooide.

"Nee" verbeterde Thistle Tickt, "De hertogin was Rowana. Maeve reisde met haar". Ze stond al overeind terwijl de gnoom nog wat dingen op een rijtje probeerde te zetten. Hij leek duidelijk geïnteresseerd in de mogelijkheden van de druïden waarover Thistle had verteld. Toen hij eindelijk aangaf of ze dan maar zouden gaan zuchtte ze opgelucht. Ze had niets tegen een goed gesprek en zeker niet als het met iemand was die verstand had van zaken, maar het was duidelijk dat ze nu eerst een druïde moesten vinden en Thistle brandde van ongeduld. Ze was nóg enthousiaster geworden over het gilde dat ze zouden starten. Nog voordat de gnoom opstond hoorde ze de stem van Denutena in haar hoofd. Het gesprek gaat goed, meester Laihmus vertelt net dat Quiggle leeft in de godenwereld! Hij zei ook dat hij je graag persoonlijk zou willen spreken over je gilde en eventuele hulp, klonk het. Thistle keek even op naar Tickt. Die had eerder zijn onvrede uitgesproken om een halfgod om hulp te vragen en ergens vond ze zijn redenatie vrij logisch klinken. Oh, maar ik was net op weg met Tickt richting het mystieke woud. We hebben wat overleg gehad en zouden graag ook een druïde spreken, stuurde ze terug, En wie is Quiggle?.

Onderweg de Lepel uit begon Tickt of ze hier nog terug zouden komen en Thistle haalde haar schouders op, "Dat ligt eraan hoe het in het woud loopt lijkt me. Dus misschien is het handig om je paard inderdaad van stal te halen" antwoordde ze waarop Tickt direct verduidelijkte dat haar aanname niet helemaal klopte. "Het is een ezeltje. Een erfenis zullen we maar zeggen" zei hij enigszins ontwijkend tegen haar. Thistle's wangen kleurden ietwat rood, "Oh, ja dat kan natuurlijk ook" lachte ze. Nog voor ze bij de stallen waren begon Tickt uit het niets "Dus jij was een rebel" waarop Thistle even kwaad werd. "Een rebel?! Als je mensen die zich geen onrecht aan laten doen door een zelfbenoemde koning die vieze spelletjes speelt een rebel wil noemen dan zij het zo. Ik vraag me dan enkel af welke negatieve benaming we dan voor zo'n onderkruipsel als Saelack zouden moeten gebruiken als ik al een rebel was! Daarnaast was ik niet zomaar een rebel, ik was degene die de oude helden bevrijdde. Een stel magiërs uit Damin hadden de oude helden in opdracht van de koning opgesloten in een grot in Ebyran's woud en hield ze in bedwang met een soort kristallen die gekke dingen met je hoofd deden. Denutena was ontsnapt maar toen ik haar voor het eerst ontmoette was haar geheugen volledig weggevaagd door die magiërs.". Ze bedaarde wat toen Tickt zei een kauta gevonden te hebben, "Ja ik heb er twee gevonden. Samen met een groepje van de anderen die als rebellen beschouwd werden. En als ik had geweten dat de koning ze zo graag wilde hebben had ik ze hem graag persoonlijk naar hem toe gebracht om ze door zijn verwaande strot te werken zodat ie erin zou stikken". Ze werd door het gesprek over de kauta's plots weer herinnerd aan het onrecht en de daden van de Irkanen waar ze zo'n diepe haat voor had gevoeld. Ze had al meer dan een jaar niet meer eraan gedacht. Het was voorbij geweest, op deze nieuwe wereld was alles anders en was er geen koning die een vuil spelletje speelde met Demnia. Maar de herinneringen deden haar bloed weer koken.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 25 maart 2015, 21:52 
Priester
Priester

Cash on hand:
170.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 725
Primair level: 1
Religie: Hereste
STATS:
Kracht: 9
Behendigheid: 9
Intelligentie: 3
Wijsheid: 10
Karisma: 9
GEVECHTSSTATS:
LP: 10
Mana: 18
A: 15
V: 159
S: 5
MA: 0
MV: 10
MS: 0
MR: 10
MP: 3
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=2685
"Ojee, waar heb ik mezelf in begeven!" Lacht Hans. Toen de barman zich er ook nog eens mee ging bemoeien vond Hans het wel eens tijd om zich ergens anders heen te verplaatsen. "Heer Wuki, zullen wij ons maar even naar buiten verplaatsen?" Stelde hij de Moklin voor. En nam het mannetje bij de schouder. "Gaan we eens rondkijken voor hij de wachters roept. Wees hij naar Han. "Heb je hier nog andere vrienden in de stad?" vroeg hij terwijl hij de deur open hield en zich de straten op begaf.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 25 maart 2015, 22:10 
Dief
Dief

Cash on hand:
267.00

Demnia Punten: 0
Primair level: 0
STATS:
Kracht: 0
Behendigheid: 0
Intelligentie: 0
Wijsheid: 0
Karisma: 0
GEVECHTSSTATS:
LP: 0
A:
V: 0
S:
MV: 0
MR: 0
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=2421
Geërgerd keek Ixia naar de barman, daarna naar Wuki en toen naar Hans, "Zie je wat ik bedoel?!" riep hij waarna hij een diepe zucht liet horen en zijn voedsel en bier achter moest laten. "Je wordt weer bedankt!" snauwde hij naar Wuki terwijl hij er vandoor ging.

Wuki deed niets anders dan schuldig kijken hoe Ixia de herberg verliet totdat Hans hem bij de schouder greep en meenam. Het was niet Wuki's bedoeling geweest om Ixia zo kwaad te maken. Maar hij vond het ook niet leuk dat Ixia hem zo behandelde. Nog minder leuk vond hij het dat de pixie de neiging had om hem steeds te verraden voordat hij ook maar iets had kunnen doen. Het maakte zijn bestaan als dief niet makkelijker. Toch was de pixie enigszins aan hem gegroeid en deed het hem verdriet om de pixie zo kwaad te zien vertrekken. De vraag die door zijn hoofd spookte, of hij hem ooit nog terug zou zien, bracht tranen in de ogen van de moklin. Hij liet zich zonder tegenwerken door Hans meesleuren en miste eigenlijk wat Han verder nog achter hem aan riep. Pas langere tijd later, toen ze allang op de straten waren drong de vraag van Hans door. "Nee, ik en Ixia zijn hier pas enkele dagen geleden aangekomen en kennen hier niemand" antwoordde hij terwijl de tranen nu wat harder begonnen te stromen. Hij keek om zich heen of hij Ixia zag, maar die was allang verdwenen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 25 maart 2015, 23:21 
Bard
Bard

Cash on hand:
1,226.00

Medals: 1
Ster 1 (1)
Demnia Punten: 85
STATS:
Kracht: 8
Behendigheid: 12
Intelligentie: 6
Wijsheid: 8
Karisma: 8
GEVECHTSSTATS:
LP: 12
Mana: 6
A: 8 (melee)
A2: 4 (werp)
V: 145
S: 3
MR: 8
MP: 6
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=2485
Futon schreef:
Het was inderdaad ontzettend druk in de herberg. behalve de pixie en een groen aapwezen die duidelijk de oorzaak waren van alle onrust. Zat een man in huid en leren pantser aan de bar. Verder op zat een drie tal dwergen bij elkaar. Nu ze beter keek zag ze opvallend veel dwergen voor een mensen stad. De herberg was zo vol gesprekken dat het onmogelijk was niet vlarden op te vangen. "Hoe komen we hier nou weer Thar? En belangrijker. Hoe komen we terug." Bromde een ruig uitziende dwerg tegen zijn kameraad. "Terug, we zijn huurlingen. En er schijnt een gilde te zijn in de stad. Waarom zouden we gelijk terug willen, Daarbij, daar gaan wij niet over. De kapitein.." De rest was niet te verstaan door kakelend gelach van een mens vrouw die een heel verhaal ophield over kippen die ganzen eieren legden en dat die eieren zoveel op het hoofd van haar man leken. De barman was duidelijk nog even bezig, dus kwam er even later ene serveerster naar Jude toen. "Hallo vrouwe, Welkom in de koperen lepel. Wat wilt u drinken? het eerste drankje is van het huis. Dat is een belijd wat Han" Ze gaf een knikje met haar hoofd in de richting van de barman "Als traditie beschouwd. hij zal u zo wel willen spreken, zodra hij het...afval buiten heeft gezet."

Jude volgde het tumult dat ontstaan was tussen de barman en het aapachtig...ding met veel belangstelling. Tenslotte was het ontstaan omdat er iets over magie werd verteld. Als die barman het zo opneemt voor magiërs moet de visie hier in Demnia wel verschillen. Jude wist niet goed wat ze ervan moest denken, ze kwam zo weinig in de steden dat ze amper nog een idee had van hoe de mensen tegenover bepaalde zaken stonden. Meestal kon dat haar dan ook niets schelen, de bevolking was over het algemeen toch te druk bezig met elkaar te beliegen en te bedriegen, maar deze keer was het toch wel een uitzondering. Stel dat magie hier heel normaal is, wil je hier dan wel zijn? Je weet wat er de laatste keer... Oh de serveerster..

Jude liet haar kap terug op haar rug vallen en bestudeerde de serveerster even. Het was een jong ding, hoogstens een jaar of 16. Jude had medelijden met het meisje, ze kon zich niet voorstellen hoe vaak ze met lastige klanten te maken had."Ik had graag een graanjevener gehad en een brood, ongesneden alstublieft. Oh en, ik betaal liever gewoon, dat scheelt dan weer wat voor jullie.". Jude haalde een rode lok haar van voor haar ogen en legde een goudstuk in de uitgestoken palm van de serveerster. Jude had haar leren handschoenen nog aan, maar zo kon voelen dat het meisje enorm warme handen had. "Hou de rest maar" voegde ze er met een glimlach aan toe. " Oh, en als je het niet te druk hebt... Kunt u mij eens uitleggen wat dat gigantisch magisch ding is voor uw herberg? En hoe voelen de mensen hier in de stad zich tegenover dat... portaal geloof ik? En tegenover magie in het algemeen?". Jude werd langzaam rood, deels door de hitte van de herberg, deels omdat ze haar niet op haar gemak voelde toen ze over magie begon. Zo... Nu kon ik magie toch ter sprake brengen zonder echt onsubtiel te zijn. Wie weet hoe men hier over magiërs denkt, maar de serveerster zal wel niets proberen als haar baas magiërs beschermd. Jude wist niet goed welk antwoord ze moest verwachten van het meisje maar ze wist nog minder waar ze op hoopte. Langs de ene kant zou ze zich veiliger voelen indien ze zou zeggen dat magie heel normaal was maar Jude hoopte langs de andere kant dat zo'n onveilige dingen niet geaccepteerd werden. Haar vader was het ideale voorbeeld geweest van hoe het fout kon lopen en Jude zelf was dan weer het voorbeeld van een persoon die niet wist hoe ze haar gave moest controleren. Het leek allemaal wat te gevaarlijk.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 26 maart 2015, 01:36 
Bard
Bard

Cash on hand:
1,226.00

Medals: 1
Ster 1 (1)
Demnia Punten: 85
STATS:
Kracht: 8
Behendigheid: 12
Intelligentie: 6
Wijsheid: 8
Karisma: 8
GEVECHTSSTATS:
LP: 12
Mana: 6
A: 8 (melee)
A2: 4 (werp)
V: 145
S: 3
MR: 8
MP: 6
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=2485
Jude glimlachte vriendelijk toen het meisje zei dat de herberg vaak vol zat en dat het geld dat ze hen gaf geschonken aan de armen zou gegeven worden. De stad is nog niet veranderd Dacht Jude bij haarzelf. Als ik haar al moet geloven dat ze mensen weigeren en ze de fooien aan de armen geven, dan schuilt daar gewoon een economisch idee achter... Tsja, laat ze maar doen. Het meisje vertrok en Jude keek geamuseerd toe hoe de tiener zich soepel tussen de mensenmassa manouvreerde. Het blonde ding deed haar denken aan een jongere, naïve versie van zichzelf. Ach, ze kon het het meisje niet kwalijk nemen, tenslotte, als je geloofde dat de wereld zus of zo was, dan zou die uiteindelijk ook zo overkomen.

Maar ik was vroeger ook naïef flitste door Jude's hoofd. Ik geloofde toen ook nog dat ik de rest van mijn leven brood zou ronddragen in het dorp en dat vader en moeder altijd fantastisch zouden blijven. Achja... Een mens leert bij. De jonge serveerster had iets losgemaakt in Jude, een prangende vraag die ze maar niet uit haar hoofd kon zetten: Was ik vroeger ook echt zo als dat meisje, was ik echt zo dartel en vrolijk of maak ik mezelf dat gewoon wijs om mezelf een leuke jeugd te herinneren? Ik zou het gewoon... kunnen opzoeken. Nee, NEE,verdomme, dat is een slecht idee. Stel dat het niet zo is... Of wel.;;. Jude staarde nog even voor haar uit voor ze besloot om dan toch haar notitieboekje uit te halen.

Ze viste het sleuteltje het buideltje achter haar achterwerk hing en draaide het om tot ze een doffe klik hoorde. Het rode boekje was in erg slechte staat maar toch kon je zien dat de eigenaar er goed zorg voor draagde: het moest gewoon al behoorlijk oud zijn. Er zaten wat putjes in de kaft en het in het zwart geschilderde hertengewei op de voorkant was bijna niet meer te zien. Sommige blaadjes staken deels uit en andere waren dan weer verschillend van kleur. Jude opende het boekje op de eerste pagina en keek naar de datum rechtsboven: Dag 5, maand van het hert in het jaar van de beuk, toen moet ik zowat 12 zijn geweest.... Jude twijfelde nog een laatste keer of dit wel zo'n goed idee was en begon de in houtskool gelezen zinnen te lezen.

Citaat:
Dag 5, maand van het hert in het jaar van de beuk

Ik heb besloten om in jou te beginnen schrijven, ik weet niet goed waarom maar ik denk dat het is omdat ik er met niemand anders over kan praten... Moeder zou me vermoorden en vader... ik weet niet wat vader zou doen en ik wil het ook niet weten. Nu vraag je je natuurlijk af wat er is gebeurd, laat me beginnen bij het begin: Ik was aan de rand van het woud eikels aan het rapen toen mijn handen plots begonnen te tintelen. Het voelde een beetje alsof ik mijn hand in de brandnetels had gestoken weet je wel? Maar dat kon helemaal niet want er waren nergens brandnetels. Ik trok er me niet zoveel van aan en besloot gewoon verder te doen totdat het tintelen plots veel erger werd en mijn handen aanvoelden alsof er iets doorstroomde... Niet zoals water, wind of bloed ofzo.. Nee, het was een heel ander gevoel, het was... magie. Ik weet het heel erg zeker want ik heb al de verhalen gehoord! Het begint bij je handen of voeten en verspreid zich naar je buik waarna het langzaamaan naar je hoofd gaat en je stemmen begint te horen. Niet dat ik magie kan, ik heb het gewoon en daarom maak ik me zorgen. Ik hoor moeder soms roepen tegen vader dat magie slecht is en dan hoor ik vader zeggen dat het allemaal wel meevalt en wel weer zal verdwijnen. De volgende dag zou moeder me dan vroeger wakker maken om me te doen helpen met brood maken en zou vader boven blijven. Moeder zegt dan dat vader ziek is en dat hij probeert te genezen en dat ik hem daarom niet mag storen. Ze deed dan alsof ze niet weet dat ik haar 's nachts hoorde. Ik twijfel of moeder dat doet om een reden die ik niet ken of omdat ze dat een leuker idee vindt... Want ik weet dat vader niet ziek is en dat hij dan de hele dag toertjes loopt op de zolder. Maar ik weet ook dat vader liegt, want ik ben zeker dat hij ook aan magie doet en dat het niet zomaar overwaait. Oh boekje ( ik moet je trouwens echt een naam geven), wat ik probeer te vertellen is dat ik net zoals vader ben: ik heb magie. Maar als moeder haar verhalen kloppen en magie slecht is, wat gebeurt er dan met vader? En met mij? Zal ik dan ook stemmen horen? Want ik denk niet dat vader stemmen hoort, hij is gewoon heel normaal al heeft hij wel steeds vaker ruzie met moeder en blijft hij vaker op de zolder, ook wanneer moeder niet thuis is... Oh, boekje, ik weet niet wat ik ben en wat ik moet doen...

Juist ja, haar dagboek zou haar geen inzicht geven in hoe het was om vrolijk te zijn, ze was immers beginnen schrijven toen de problemen begonnen....

Jude schrok op wanneer de serveerster terug kwam, ze was even de wereld rond haar vergeten. Het meisje pakte een stoel en Jude wachtte net iets te lang om een teken te geven dat ze mocht gaan zitten omdat ze nog half in haar gedachten verzonken was. Het meisje liet haar echter niet van haar slag slaan en begon met een vrolijk, hoog stemmetje te vertellen over de poort en over de keer dat ze naar de jungle ging. Het portaal interesseerde Jude maar matig doch het enthousiasme van het meisje werkte aanstekelijk: Het was inderdaad wonderbaarlijk dat zoiets kon, magie was werkelijk een krachtig iets. En gevaarlijk Jude, laat je niet meeslepen en vergeet niet dat het gevaarlijk is....

Haar interesse werd pas echt opgewekt toen het meisje begon te kakelen over hoe mensen stonden tegenover magie en haar mond viel even open toen ze vertelde dat eigenlijk alleen necromantie negatief bekeken werd. Ok, haar vader was een necromancer en dat ging niet goed maar dit kind overdrijft in haar enthousiasme, vermoedelijk door haar vriendin: alle magiërs kunnen gek worden en zijn minstens even gevaarlijk.. Jude sneed een stuk van het brood en bracht het naar haar net iets te dikke neus om er eens aan te ruiken, Pff, te veel bloem, alvorens er een hap van te nemen. Het meisje was juist aan het vertellen over de heren van Igalion en Jude kon het niet nalaten om binnendsmonds "Mannen..." te zuchten. Kort erna gevolgd door een iets luidere " Ze zijn werkelijk overal hetzelfde...". Het meisje lachte even vriendelijk en vervolgde daarna haar verhaal over een verborgen toren die alleen magiërs konden zien... Zou zij dan ook de toren kunnen betreden?. Ach het deed er niet toe, ze zou er toch nooit een stap durven binnenzetten. " Wow, die magiërs zijn toch fascinerend hé?". Vulde Jude snel aan toen het meisje was uitgepraat, met een behoorlijke die, zodat het meisje zeker zou doorhebben dat Jude geen magiër was.

Het was misschien niet helemaal de waarheid maar uiteindelijk voelde Jude zich ook niet echt een magiër, ze was geboren met de vaardigheid en had er toen ze zestien was eens over gestudeerd maar verder dan een kampvuur maken was ze nooit geraakt. Ze was altijd te bang geweest dat iemand haar zou opmerken. Er was plotseling wat rumoer in de herberg en het meisje knikte even en snelde ervandoor om de andere klanten te gaan bedienen. " Bedankt voor de info, het was een fijn gesprek!". Riep Jude haar nog na, dat was dan weer geen leugen, Jude vond het echt een fijn meisje en had genoten van haar openhartigheid en luchtigheid. Vervolgens keek ze terug naar haar notitieboekje en liet het nog eens door haar vingers spelen. Het deed haar altijd een genoegen om met boeken rond te lopen. Zo konden die mannen zien dat ze meer was dan enkel een leuk uiterlijk, ze kon tenslotte lezen en schrijven!

Laatst bijgewerkt door Stagheart op do 02 apr 2015, 14:31, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 26 maart 2015, 14:14 
Arcanist
Arcanist

Cash on hand:
14,177.80

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 790
Primair level: 10
Sec. klasse: Bezweerder
Secundair level: 4
Religie: Ipomea
STATS:
Kracht: 4
Behendigheid: 32
Intelligentie: 41
Wijsheid: 38
Karisma: 17
GEVECHTSSTATS:
LP: 92
Mana: 179
A: 21
V: 301
S: 1
MA: 22
MV: 35
MS: 8
MR: 98
MP: 52
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=33
Waar de Koperen Lepel eerst al druk was, leek de boel nu écht overbevolkt te raken toen een centaur met een hele horde dwergen de Lepel in kwamen. De dwergen leken in een niet al te beste stemming en aan de gesprekken werd al snel duidelijk waarom. Het bleek zo te zijn dat de centaur ze had meegebracht om in Damin het gevecht met een goblinstam aan te gaan, maar toen ze in Demnia aankwamen zaten ze als ratten in de val. Terug naar Irkana was klaarblijkelijk onmogelijk omdat één of andere onzichtbare muur net uit de kust alle boten tegenhield en berichten kwamen al snel dat ook tussen Ebyran's woud en het Mystieke woud zo'n zelfde muur stond. Scheldend en tierend gingen de dwergen tekeer. Dit was geen deel van hun plan geweest en duidelijk gaven ze de centaur de schuld van dit hele fiasco.

OC: Even Ecaelo's karakter verplaatst vanwege inactiviteit zodat hij niet alleen vast zit in Irkana als hij terug komt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 30 maart 2015, 13:34 
Priester
Priester

Cash on hand:
170.00

Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 725
Religie: Hereste
STATS:
Kracht: 9
Behendigheid: 9
Intelligentie: 3
Wijsheid: 10
Karisma: 9
GEVECHTSSTATS:
LP: 10
Mana: 18
A: 15
V: 159
S: 5
MR: 10
MP: 3
karakter: http://www.demnia.nl/viewtopic.php?f=38&t=2685
Hans had toch wel een beetje medelijden met de beteutelde Moklin. "We komen jouw vriend vast nog wel tegen hoor. Dus, een dief en een moordenaar. Het is dus niet gek dat jullie een geweldige avonturier als mij tegen gekomen zijn." Hij grinnikte. "Waar wou je beginnen Wuki?" Vroeg hij terwijl ze langzaam de straten door slenterden. "Er was nog een andere herberg hoorde ik de barman vertellen. Eentje waart jij meer op je plek bent. Zullen we die eens gaan zoeken?"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]